کد خبر : 2003100 | 29 بهمن 1402 ساعت 19:48 | 44.4K بازدید | 51 دیدگاه

دیبالا نیمکت نشین شد؛

طلسم شکست: سردار آزمون در ترکیب رم

ستاره ایرانی رم برای نخستین بار در ترکیب این تیم قرار گرفته و امشب مقابل فروزینونه بازی می‌کند.

طلسم شکست: سردار آزمون در ترکیب رم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از اینکه در نقل و انتقالات تابستانی به آ اس رم پیوست، در هیچ مسابقه‌ای در سری آ یا جام حذفی ایتالیا در ترکیب جالوروسی قرار نگرفته بود و همواره به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌رفت که امشب این طلسم برای او شکسته شده و امشب برابر فروزینونه از ابتدا در جمع 11 نفر اصلی دیده می‌شود.

ستاره ایرانی رم در زمان حضور ژوزه مورینیو در این تیم علی‌رغم درخشش جایگاه ثابتی در ترکیب به دست نیاورد که پس از بازگشت از جام ملت‌های آسیا و تغییر سرمربی در جالوروسی با حضور دنیله ده‌روسی، او حالا فرصت ویژه‌ای به دست آورده و به ترکیب مقابل فروزینونه رسیده و پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی را نیمکت نشین کرده است.

تیم فوتبال آ اس رم از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه بنیتو استیرپه یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا را مقابل فروزینونه رده چهاردهمی برگزار می‌کند که سردار آزمون برای نخستین بار در این فصل در ترکیب ابتدایی تیمش قرار گرفته است.

سردار آزمون پس از نمایش درخشانی که در جام ملت‌های آسیا داشت، در بازگشت به ایتالیا در یک مسابقه سری آ مقابل اینتر میلان که هفته گذشته برگزار شد، به‌عنوان بازیکن تعویضی در لحظات پایانی به میدان رفت و بعد هم برابر فاینورد هلند در لیگ اروپا غایب بود، اما امشب به ترکیب اولیه رسیده است.

ستاره ایرانی رم در فصل جاری سری آ ایتالیا 14 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده که انگیزه زیادی دارد امشب با ورود به ترکیب اصلی مقابل فروزینونه گلزنی کند.

شاگردان ده‌روسی که هفته گذشته مقابل اینتر میلان شکست خوردند، در حال حاضر با 38 امتیاز در رتبه ششم جدول سری آ ایتالیا قرار گرفتند و به دنبال حفظ این جایگاه با برتری مقابل فروزینونه هستند.

1992286

دیدگاه‌ها