کد خبر : 2003122 | 30 بهمن 1402 ساعت 05:33 | 18K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش عجیب به مربیگری‌ کلوپ در تیم ملی آلمان

آندریاس رتیگ، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال آلمان، واکنش متفاوتی به احتمال حضور یورگن کلوپ روی نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور داشت.

واکنش عجیب به مربیگری‌ کلوپ در تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، آندریاس رتیگ، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال آلمان، در مورد علاقه احتمالی یورگن کلوپ به سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد.

کارشناس برنامه تلویزیونی ZDF سوال کرد که اگر یورگن کلوپ به مربیگری در تیم ملی علاقه نشان دهد آن زمان واکنش فدراسیون فوتبال چه خواهد بود؟ رتیگ مکث کرد و پس از چند لحظه فکر کردن با احتیاط زیاد پاسخ داد: "پس باید در مورد نحوه برخورد با آن فکر کنیم."

اظهارات او عجیب بود و در رسانه‌های آلمانی بسیار مورد نقد قرار گرفته است. آن‌ها اعتقاد دارند که رتیگ باید واکنش قاطع‌تری به این سوال نشان می‌داد.

فدراسیون فوتبال آلمان با کمبودهای مالی مواجه است و رتیگ آن را تایید کرد: "ما در دوران سخت اقتصادی هستیم. هیچکس آن را متوجه نمی‌شود. دلیل اصلی جذب اسپانسر برای تیم ملی از به دست آوردن موفقیت و جام است. ما در چند سال گذشته چنین چیزی را نداشتیم."

1992316

قرارداد یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان تا یورو 2024 اعتبار دارد و در آن زمان قرارداد یورگن کلوپ هم با لیورپول به پایان رسیده است. با این حال، این مربی 56 ساله می‌خواهد حداقل یک سال پس از تقریباً 9 فصل حضور در آنفیلد و کسب موفقیت‌های بزرگ، استراحت کند و پیشنهادی را نپذیرد.

دیدگاه‌ها