کد خبر : 2003126 | 29 بهمن 1402 ساعت 21:42 | 13.3K بازدید | 19 دیدگاه

خیال ناپولی راحت شد: ستاره به بازی با بارسا رسید

ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، می‌تواند برابر بارسلونا ۵۰ تا ۶۰ دقیقه بازی کند.

خیال ناپولی راحت شد: ستاره به بازی با بارسا رسید

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این هفته با ۴ بازی به پایان می‌رسد. سه‌شنبه‌شب در حساس‌ترین بازی اینتر و اتلتیکو مادرید برابر همدیگر قرار می‌گیرند و در دیدار دیگر هم آیندهوون میزبان دورتموند خواهد بود.

دو بازی آخر هم چهارشنبه‌شب برگزار خواهند شد. جایی که پورتو از آرسنال پذیرایی خواهد کرد و در دیداری که برای هر دو تیم بسیار حیاتی است ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا میزبان بارسلونا است.

ناپولی ممکن بود با یک آسیب بزرگ به مصاف بارسلونا برود. والتر ماتزاری، سرمربی این تیم، درباره وضعیت ویکتور اوسیمن گفته بود: «واقعا نمی‌دانم او می‌تواند برابر بارسلونا بازی کند یا نه. او چند آسیب جسمی و همینطور روحی دارد که ممکن است تا چهارشنبه بهبود نیابند. باید منتظر مشخص شدن وضعیتش و نظر پزشکان بمانیم.»

1979525

حالا گفته می‌شود خیال هواداران ناپولی باید تا حدودی راحت باشد. ستاره نیجریه‌ای ناپلی‌ها توانایی به میدان رفتن برای تیمش در حدود ۵۰ تا ۶۰ دقیقه را دارد.

این خبر خوبی برای بارسایی‌ها نیست. اوسیمن آنقدر مهاجم خطرناکی هست که بتواند در یک زمان کم هم زهرش را به حریف بریزد. به‌خصوص اینکه حساسیت این بازی برای ناپولی بسیار بالاست. آنها هم مانند بارسلونا در لیگ داخلی وضعیت خوبی ندارند و شانس قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام را از دست داده‌اند و به لیگ قهرمانان به‌عنوان تنها جامی که می‌شود در آن موفقیت کسب کرد نگاه می‌کنند.

دیدگاه‌ها