کد خبر : 2003132 | 29 بهمن 1402 ساعت 22:19 | 45.6K بازدید | 27 دیدگاه

تعجب ستاره بایرن از تعویض: چرا من! (عکس)

یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، از تصمیم توماس توخل مبنی بر تعویض و خارج کردنش از زمین بازی ناراضی به‌نظر می‌رسید.

تعجب ستاره بایرن از تعویض: چرا من! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ وارد بحران عجیبی شده است. حتی در بدترین شرایط سال‌های اخیر هم، کسب جام در این حد دور از دسترس به‌نظر نمی‌رسید.

باواریایی‌ها با توماس توخل از جام حذفی کنار رفته‌اند و بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هم با شکست ۱-۰ پشت سر گذاشته‌اند.

قهرمانی در بوندسلیگا، جامی که در سال‌های اخیر از همان ابتدای فصل به نام بایرن زده می‌شد هم دیگر آسان نیست. بایر لورکوزن با ژابی آلونسو به خوبی اکثر امتیازات ممکن را جمع کرده و در پایان هفته بیست و دوم با ۵۸ امتیاز در صدر قرار دارد. در سمت دیگر بایرن مونیخ امشب این فرصت را داشت تا فاصله پنج امتیازی را حفظ کند اما یک شکست عجیب دیگر متحمل شد. باخت ۳-۲ به بوخوم می‌تواند حکم اخراج توماس توخل را امضا کند.

علاوه‌بر نتایج ضعیف، به‌نظر می‌رسد رابطه توخل با بازیکنان هم به مرز فروپاشی رسیده است. او ابتدا لئون گورتزکا را بدون دلیل و پس از نمایش‌های خوب نیمکت‌نشین کرد که باعث اعتراض هواداران و پیشکسوتان بایرن مونیخ شد.

سپس این مربی آلمانی ماتیاس دلیخت را در دو دیدار حساس با بایر لورکوزن و لاتزیو بر روی نیمکت قرار داد. دلیخت پس از بازی با لورکوزن به‌طور واضح به تصمیم توخل اعتراض کرد و در گفتگو با بیلد گفت که هیچ مشکلی برای بازی نداشته و فقط سرمربی دلیل نیمکت‌نشینی را می‌داند.

1992346

به‌نظر می‌رسد توخل امشب هم باعث نارضایتی یک بازیکن دیگر شده است. در حالی‌که یوشوا کیمیش در حال ارائه نمایش قابل قبولی بود و بهتر از لئون گورتزکا بازی می‌کرد، توخل در دقیقه ۶۳ او را بیرون کشید و برایان ساراگوسا را به جایش به زمین فرستاد. این تصمیم باعث بهت هافبک آلمانی شد، او که از باخت تیمش هم عصبانی بود به شکل خشمگینی بر روی نیمکت نشست و صورت بهت‌زده‌اش سوژه تصویربرداران شد.

دیدگاه‌ها