کد خبر : 2003136 | 29 بهمن 1402 ساعت 22:34 | 29.6K بازدید | 42 دیدگاه

بایرن دو هفته است که به این مدافع می‌بازد! (عکس)

دایو اوپامکانو، مدافع بایرن مونیخ، برای دومین بازی متوالی از ترکیب تیمش اخراج شد.

بایرن دو هفته است که به این مدافع می‌بازد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دایو اوپامکانو برای دومین بازی متوالی از ترکیب بایرن مونیخ اخراج شد تا نشان دهد بازیکنان این تیم چه اندازه بی‌تمرکز هستند.

بایرن در بازی هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا امشب به مصاف بوخوم رفت و در خانه حریف با نتیجه 3-2 شکست خورد. این نتیجه عجیب درحالی رقم خورد که بایرن به تازگی از لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده بود.

در این بازی تیم میهمان 10 نفره بازی را به پایان رساند چون اوپامکانو در دقیقه 83 با کارت قرمز از زمین اخراج شد و تیمش بیش از 20 دقیقه با یک بازیکن کمتر بازی کرد.

اوپامکانو که در دقیقه 39 به دلیل خطا روی کریستوفر آنتی-آدجی در نزدیکی محوطه جریمه کارت زرد دریافت کرده بود، با دریافت یک کارت زرد دیگر از زمین اخراج شد.

او تلاش داشت تا مانع از گلزنی نیکو شلوتربک شود اما به دلیل خطا روی این مدافع آلمانی در محوطه جریمه بایرن مونیخ، هم کارت قرمز دریافت کرد و هم شرایط را برای گل سوم حریف مهیا کرد که توسط کوین اشتوگر به ثمر رسید.

1992351
1992352

نکته جالب در دومین اخراج متوالی اوپامکانو این است که او در بازی مقابل لاتزیو که با برتری 1-0 تیم ایتالیایی به پایان رسید که در دقیقه 67 اخراج شد و آنجا هم خروج او از زمین منجر به یک ضربه پنالتی به سود حریف شده بود.

این مدافع فرانسوی در بازی گذشته تلاش می‌کرد پس از ارسال پاس خطرناک چیرو ایموبیله به گوستاو ایساکسن مانع از شوت این بازیکن شود تا دروازه مانوئل نویر را نجات دهد اما تکل او موجب اعلام خطای پنالتی و اخراجش شد.

او با این اخراج بازی خانگی مقابل لایپزیش را از دست داده است. به نظر می‌رسد این دیدار با توجه به فرم اخیر نتایج توماس توخل، بدون حضور این مربی آلمانی برگزار شود. این مربی امشب هفتمین باخت فصل را متحمل شد.

دیدگاه‌ها