کد خبر : 2003141 | 29 بهمن 1402 ساعت 22:55 | 220.3K بازدید | 148 دیدگاه

جواب اعتماد ده‌روسی داده شد؛

فریاد شادی سردار آزمون در ایتالیا پیچید

ستاره ایرانی رم در نخستین حضور ثابت در ترکیب تیمش موفق به گلزنی مقابل فروزینونه شد.

فریاد شادی سردار آزمون در ایتالیا پیچید

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از اینکه در 14 مسابقه فصل 24-2023 سری آ و دو بازی جام حذفی ایتالیا حضور تعویضی برای آ اس رم داشت، امشب برای نخستین بار در جمع 11 نفر اصلی قرار گرفت و مقابل فروزینونه فرصت ویژه‌ای پیدا کرد تا در شب نیمکت‌نشینی پائولو دیبالا، خودش را به دنیله ده‌روسی نشان بدهد.

سردار آزمون که در جام ملت‌های آسیا جزو بهترین بازیکنان تیم ملی ایران بود و دو گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد، در بازگشت به ایتالیا و مسابقه هفته گذشته برابر اینتر میلان حضور کوتاه مدت در زمین داشت که نتوانست مانع از شکست‌شان شود، اما امشب در ترکیب قرار گرفت و تیمش را در مسیر پیروزی مقابل فروزینونه قرار داد.

مهاجم ایرانی جالوروسی که انگیزه زیادی برای خودنمایی داشت، در دقیقه 36 قصد داشت با نفوذ سریع از میانه زمین ضدحمله بزند و موقعیت‌سازی کند که امانوئله والری روی او مرتکب خطا شد که مصدومیت جزئی او را به همراه داشت، اما سردار خیلی زود به بازی برگشت.

رم در شرایطی که سردار آزمون را برای نخستین بار در این فصل در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، امیدوار بود شکست هفته گذشته مقابل اینتر میلان را جبران کند که نمایش هجومی شاگردان ده‌روسی با زدن گل اول بازی در دقیقه 38 با شوت استثنایی هویسن از پشت محوطه جریمه همراه بود.

1992369

شاگردان ده‌روسی نیمه اول دیداری که  از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه بنیتو استیرپه در هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا را مقابل فروزینونه رده چهاردهمی آغاز کرده بودند، با این گل تماشایی و برتری یک بر صفر پشت سر گذاشتند، اما در شروع مجدد بازی نوبت درخشش آزمون بود.

سردار آزمون در دقیقه 63 برای ایجاد حمله تلاش کرد ولی با خطای حریف متوقف شد و در دقایق 66 و 69 هم دو ضربه او را مدافعان فروزینونه نگذاشتند به سمت دروازه برود، اما لحظاتی بعد گل او به ثمر رسید.

ستاره ایرانی رم که پیش از این یک پاس گل در جام حذفی داده و در هفته یازدهم سری آ ایتالیا تنها گل خود را برای جالوروسی مقابل لچه به ثمر رسانده بود، امشب هم توانست با فرصت طلبی دروازه فروزینونه را باز کند و در این رقابت‌ها دو گله شود.

ویدئو: 325011

در دقیقه 71 بریان کریستنته با شوت راه دور سعی در گلزنی داشت، اما گلر فروزینونه به شکل ناقص توپ را دفع کرد که در ادامه آزمون با جای‌گیری مناسب از ریباند بهترین بهره را برد و با ضربه دقیق زمینی گل دوم را به ثمر رساند.

1992367

سردار پس از باز کردن دروازه فروزینونه با سرعت خط عرضی زمین را طی می‌کرد تا خوشحالی خود را با درآوردن زبانش انجام بدهد که این حرکت او با واکنش هواداران حریف همراه شد ولی ستاره ایرانی خیلی زود از آنها عذرخواهی کرد تا این ماجرا سریعا ختم به خیر شود و آزمون به شادی خود در آغوش هم‌تیمی‌هایش ادامه بدهد.

1992366

آزمون پنج دقیقه پس از دومین گل خود در سری آ ایتالیا کارت زرد گرفت و در دقیقه 81 هم رم با پنالتی پاردس به گل سوم دست یافت تا خیال خود را برای کسب پیروزی راحت کند.

ملی‌پوش ایرانی رم در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده هم یک موقعیت برای لورنزو پلگیرینی ساخت که شوت این بازیکن با اختلاف کم از بالای دروازه فروزینونه رد شد تا جالوروسی به برتری سه بر صفر دست پیدا کند و با 41 امتیاز در جایگاه ششم جدول سری آ قرار بگیرد.

سردار آزمون با این نمایش خیره کننده توانست جواب اعتماد دنیله ده‌روسی، سرمربی جدید رم را بدهد و احتمالا در دیدارهای آینده جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها