کد خبر : 2003145 | 30 بهمن 1402 ساعت 03:17 | 12.5K بازدید | 18 دیدگاه

تراکتور آماده تمدید قرارداد با بازیکنان

باشگاه تراکتور به دنبال تمدید قرارداد با برخی بازیکنان مدنظر است.

تراکتور آماده تمدید قرارداد با بازیکنان

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده با بیان اینکه تراکتور از نظر سخت افزاری یکی از بهترین باشگاه‌های ایرانی است، اظهار کرد: تراکتور از حیث تعهدات قراردادی شاید بهترین باشگاه در لیگ برتر باشد و جا دارد بابت تمام راهنمایی‌ها و پشتیبانی‌های مادی و معنوی از آقای زنوزی تشکر کنیم و قدردان زحمات ایشان هستیم.

او تأکید کرد: ما در سال‌های اخیر نهایت تلاش‌مان را انجام داده‌ایم که جدایی بازیکنان و مربیان خارجی و داخلی با توافق طرفین انجام شود تا پرونده مالی برای باشگاه به وجود نیاید و باشگاه نیز صحبت‌های مقدماتی با چند بازیکن برای تمدید قرارداد را انجام داده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به تلاش‌هایشان برای اخذ مجوز حرفه‌ای، گفت: همچون فصل گذشته، امسال نیز اقدامات لازم را برای اخذ مجوز حرفه‌ای انجام می‌دهیم تا در صورت کسب سهمیه آسیایی، مشکلی از حیث مجوز حرفه‌ای نداشته باشیم. در این راستا کارگاه‌های آموزشی صیانت از یکپارچگی ورزشی، قوانین داوری فوتبال و کنترل هوش هیجانی که از ملزومات اخذ مجوز حرفه‌ای بوده، برای اعضای تیم توسط مدرسان اعزامی از سوی فدراسیون فوتبال و مورد تأیید ای‌اف‌سی برگزار شده است.

دیدگاه‌ها