کد خبر : 2003156 | 30 بهمن 1402 ساعت 05:00 | 25.2K بازدید | 20 دیدگاه

حسینی به دنبال دهمین کلین شیت:

کاپیتان آبی‌ها ستاره احتمالی دو بازی آینده

کاپیتان استقلال نهمین کلین‌شیت فصلش را انجام داد.

کاپیتان آبی‌ها ستاره احتمالی دو بازی آینده

به گزارش ورزش سه، کاپیتان استقلال پس از بازگشت از جام ملت‌ها روند خوبش در باشگاه استقلال را ادامه داد و یک کلین شیت دیگر به آمار خوبش در این فصل اضافه کرد تا همچنان روزهای خوبی را با پیراهن استقلال پشت سر بگذارد.

سیدحسین حسینی در جام ملت‌های آسیا فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد اما بلافاصله پس از بازگشت از این تورنمنت درون دروازه استقلال قرار گرفت و در روز آرامی که پشت سر گذاشت توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد، او در این فصل در تمامی 16 بازی استقلال حضور نود دقیقه‌ای داشته و کامل به میدان رفته است و 9 کلین شیت هم به نام خود ثبت کرده است.

در بازی با صنعت نفت آبادان به واسطه بازی خوب خط دفاعی و هافبک این تیم موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد نشد و چند شوت از راه دور به سمت دروازه استقلال شلیک شد که ثمر بخش نبود، او در این مسابقه شروع مجددهای خوبی داشت و همین موضوع روز آرامش را کمی سرگرم کننده‌تر کرده بود.

اما در بازی بعدی مقابل ملوان روز سخت‌تری را برابر تیم آماده مهدی تارتار خواهد داشت و پس از آن مقابل سپاهان به میدان خواهند رفت، حسینی با درخشش در این دو مسابقه می‌تواند سرنوشت فصل استقلال را رقم بزند و تاثیرخود را روی نتایج این تیم بگذارد.

حسینی در بازی رفت مقابل ملوان یک پنالتی مهار کرد و سه امتیاز به حساب آبی‌ها واریز کرد و در بازی با سپاهان یک پنالتی مهار کرد اما در برگشت به گل تبدیل شد و باید دید در نیم فصل دوم هم می‌تواند عملکرد خود را تکرار کند یا خیر.

دیدگاه‌ها