کد خبر : 2003161 | 29 بهمن 1402 ساعت 23:28 | 8.9K بازدید | 17 دیدگاه

اخراج توخل تکذیب شد: مشکلی با او نداریم!

یان کریستن دریسن، رئیس بایرن مونیخ، اعلام کرد که خبری از اخراج توماس توخل نیست و این مربی آلمانی در بازی هفته بعد برابر لایپزیش هم بر روی نیمکت باواریایی‌ها می‌نشیند.

اخراج توخل تکذیب شد: مشکلی با او نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با هدایت توماس توخل در حال دست و پنجه زدن در شرایط بسیار وخیمی است. شکست ۳-۲ امشب مقابل بوخوم، باعث شد که فاصله آنها با بایر لورکوزن در صدر جدول بوندسلیگا به عدد ۸ برسد.

با توجه به فرم خوب تیم ژابی آلونسو کمی دور از انتظار است که این تیم توخل بتواند فاصله ۸ امتیازی را جبران کند و قهرمان بوندسلیگا شود. کارشناسان معتقدند توخل با بایرن به آخر خط رسیده‌ است و دیر یا زود اخراج خواهد شد.

مدیران بایرن مونیخ پس از شکست در دو بازی هفته گذشته تمام قد از سرمربی آلمانی تیم‌شان حمایت و اعلام کردند که هیچ تصمیمی برای اخراج توماس توخل نگرفته‌اند.

پس از شکست ۳-۲ امشب اما رسانه‌های زیادی، از جمله فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف، گزارش دادند که جلسات مدیران بایرن برای تصمیم‌گیری در مورد وضعیت توخل، امشب یا فردا برگزار خواهد شد.

در سمت دیگر اما یان کریستن دریسن، پس از پایان بازی با پاتریک استرازر، خبرنگار آلمانی نزدیک به باشگاه بایرن، گفتگوی کوتاهی کرد و اخبار مربوط به اخراج توخل را رد کرد.

1992404

او درباره شکست گفت: «احساس بسیار افتضاحی دارم. امروز ذهنیت عالی توانست کیفیت را شکست دهد. ما با اینکه بازیکنان عالی‌ای داریم اما سرحال نبودیم و روحیه خوبی نداشتیم. امیدواریم در هفته‌های آینده وضعیت بهتر شود.»

او به این سوال که توخل در هفته آینده هم مربی بایرن خواهد بود یا خیر، پاسخ داد: «قطعا. او هفته بعد هم روی نیمکت است. مشکلی نداریم.»

دیدگاه‌ها