کد خبر : 2003162 | 29 بهمن 1402 ساعت 23:28 | 101.1K بازدید | 50 دیدگاه

توخل: تقصیر هری کین است که باخته‌ایم!

توماس توخل، سرمربی بایرن، می‌گوید موقعیت گلی که هری کین در نیمه اول از دست داد ممکن است به قیمت شکست مقابل بوخوم برای تیمش تمام شده باشد.

توخل: تقصیر هری کین است که باخته‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم توخل امروز برای سومین بازی پیاپی در همه رقابت‌ها مقابل بوخوم با نتیجه 3-2 شکست خورد و برای دومین بازی پشت سرهم 10 نفره هم شد تا با یک عملکرد آشفته با بایرلورکوزن صدر نشین 8 امتیاز اختلاف داشته باشد. با این حال توماس توخل در مصاحبه بعد از این بازی از عملکرد شاگردانش رضایت داشت.

تحلیل این شکست؟
"فکر نمی‌کنم شکست امروز عادلانه بود، فکر می‌کنم امروز بدشانسی‌های زیادی آوردیم. فکر می‌کنم ما امید گل 3.4 داشتیم. چهار، پنج، شش موقعیت درجه یک خلق کردیم. ما کاملاً بر بازی مسلط شدیم و در واقع برای برد رفتیم. ما تا آخر تلاش کردیم و سپس برای مدت طولانی با یک بازیکن کمتر بازی کردیم. امروز بخت اصلا با ما یار نبود. احساس می‌کنم شکست امروز با دو شکست قبلی متفاوت است."

1992405

افزایش فشار روی تیم؟
"این بعد از هر شکست اتفاق می‌افتد. "چگونه" بازی کردن بسیار مهم است و امروز خوب بودیم. به همین دلیل است که 90 دقیقه امروز با نیمه دوم لاتزیو یا بازی مقابل لورکوزن بسیار متفاوت است. امروز کمی شبیه به قانون مورفی بود."

ناکامی هری کین در سه بازی پیاپی؟
 "ما امروز چند موقعیت عالی خلق کردیم. موقعیتی که هری در نیمه اول هدر داد ممکن است عامل تعیین کننده‌ای در نتیجه بازی باشد. اگر او به جای ادامه دادن، با یک ضربه کار را تمام می‌کرد. در نیمه دوم ما یک فرصت بزرگ دیگر توسط لروی داشتیم. پس از استراحت، من نمی‌دانم که آیا ما انرژی خود را از دست دادیم یا بوخوم بازی خود را ارتقا داد. در مجموع، ما امروز متفاوت از بازی مقابل لورکوزن و لاتزیو عمل کردیم. ما هرگز متوقف نشدیم و هرگز از تلاش دست نکشیدیم."

دومین اخراج پیاپی اوپامکانو؟
"ما هنوز با هم صحبت نکرده‌ایم. این البته بسیار تلخ است. امروز او در واقع فقط 30 دقیقه قرار بود بازی کند، اما نوس مصدوم شد و اوپا آخرین گزینه ما به عنوان دفاع راست بود. خودش کارت زرد گرفت و کار را برای خودش سخت کرد اما بعدش خوب بود و بازی خیلی خوبی در این پست انجام داد البته صحنه کارت قرمز اتفاق افتاد که یک ضربه نبود، بلکه یک حرکت پرشی بود و بازویش باز شد. اما پنالتی به سرعت مشخص شد. در مورد پنالتی ما چطور؟ آن را داوران نادیده گرفتند."

1992406

امید گل بایرن 3،67 در برابر 1،57 بوخوم؟
"اگر این بازی را پنج بار دیگر انجام دهیم، پنج بار آن را می‌بریم. ما کاملا بر بازی سوار بودیم. بازیکنانم را شماتت نمی‌کنم اما اگر یک بار دیگر بازی کنیم ما برنده می‌شویم."

هنوز به بردن این جام باور دارید؟
" بله حتی اگر خیلی واقع گرایانه نباشد! تا آخرین لحظه باید امیدوار باشیم. البته قبل از هر چیز باید به کیفیت قبل خودمان برگردیم."

آیا هنوز به توانایی کادر فنی خودتان اعتماد دارید؟
" اگر نظر من را می‌پرسید بله."

دیدگاه‌ها