کد خبر : 2003163 | 30 بهمن 1402 ساعت 06:30 | 29.5K بازدید | 4 دیدگاه

تغییر جدید PSG پس از امباپه: ستاره قرضی برمی‌گردد

ژاوی سیمونز، ستاره پی‌اس‌جی که به‌صورت قرضی در لایپزیش بازی می‌کند، در پایان فصل به باشگاه پاریسی بازخواهد گشت.

تغییر جدید PSG پس از امباپه: ستاره قرضی برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سیمونز، استعداد هلندی باشگاه پاری سن ژرمن، در سال‌های اخیر مورد تحسین تعداد زیادی از کارشناسان و منتقدان فوتبالی قرار گرفته است.

با این حال اما او پس از ورود به تیم اصلی پاری سن ژرمن نتوانست عملکرد خوبی از خود ارائه دهد و در فاصله سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ فقط ۱۱ بازی برای این تیم انجام داد و با ناکامی بزرگی روبرو شد.

او سپس با قرارداد آزاد به آیندهوون هلند پیوست و در آنجا در ۴۸ بازی ۲۲ گل به ثمر رساند تا دوباره توجه پاری سن ژرمن را جذب کند و این باشگاه دوباره او را به پاریس برگرداند.

آنها پس از به خدمت گرفتن سیمونز، او را به لایپزیش قرض دادند تا فرصت بازی لازم را به دست بیاورد. ستاره هلندی که در تابستان ۲۰۲۳ به باشگاه بوندسلیگایی پیوست، فرم خوبش را ادامه داد تا نشان دهد همه تمجید و تحسین‌ها از او بی‌دلیل نبوده است.

1992410

برخلاف تصور که اعلام شده بود مدت قرارداد قرضی سیمونز با لایپزیش ۱۸ ماه است و او تا ژانویه ۲۰۲۵ در بوندسلیگا خواهد بود، شرودر، مدیر ورزشی لایپزیش اعلام کرد: «قرارداد قرضی او ۱۸ ماه نیست. او در پایان فصل به پاری سن ژرمن بازخواهد گشت. ما می‌توانیم فصل آینده دوباره یک پیشنهاد قرضی ارائه کنیم اما من خوشبین نیستم. کل موضوع بستگی به این دارد که سیاست پاری سن ژرمن پس از جدایی امباپه چه خواهد بود.»

دیدگاه‌ها