کد خبر : 2003171 | 30 بهمن 1402 ساعت 00:05 | 23.9K بازدید | 34 دیدگاه

فلورنتینو پرز: یادمان رفته باخت در فینال چطور است!

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، بعد از قهرمانی تیم بسکتبال رئال مادرید در کوپا دل ری گفت تیم‌های این باشگاه به قهرمانی و بردن جام عادت کرده‌اند.

فلورنتینو پرز: یادمان رفته باخت در فینال چطور است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم بسکتبال رئال مادرید موفق شد در فینال کوپا دل ری، تیم بسکتبال بارسلونا را با نتیجه 96 -85 شکست دهد. رئال در پایان نیمه اول با دو امتیاز عقب بود اما توانست به بازی برگردد و دو کوارتر سوم و چهارم را به ترتیب با اختلاف امتیاز 5 و 8 به پایان برساند و قهرمان شود. پرز و خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در کنار هم مشغول تماشای این بازی بودند.

این شصتمین جام رئال مادرید تحت هدایت پرز به عنوان رئیس باشگاه بود. سهم تیم بسکتبال رئال مادرید از این تعداد 27 جام بوده است. این همچنین بیست و نهمین عنوان کوپا دل ری تاریخ تیم بسکتبال کهکشانی‌ها است.

1992421

پرز در مصاحبه بعد از جشن قهرمانی بلند قامتان رئال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "ما به برنده شدن در فینال‌ها عادت کرده‌ایم، روزی که یک فینال را ببازیم ناامیدی بزرگی برایمان خواهد بود. ما در فینال‌ها هم در فوتبال و هم بسکتبال اعتقاد داریم که DNA باشگاه ما برنده است." او زمانی که توسط خبرنگاران متوجه شد که به 60 جام با رئال رسیده است گفت: "مثل اینکه خیلی پیر شده‌ام. خیلی وقت است که اینجا هستم! هر سال با رئال به حداقل یک جام رسیدم و این خیلی برایم خوشحال کننده است."

دیدگاه‌ها