کد خبر : 2003172 | 30 بهمن 1402 ساعت 00:07 | 9.1K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره بایرن: وضعیت‌مان شبیه فیلم‌های ترسناک است!

لئون گورتزکا، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید در حال حاضر باور داشتن به قهرمانی بایرن مونیخ بسیار دشوار است.

ستاره بایرن: وضعیت‌مان شبیه فیلم‌های ترسناک است!

به گزارش "ورزش سه"، باواریایی‌ها امشب در حالی که با گل دقیقه ۱۴ جمال موسیالا مقابل بوخوم به برتری رسیدند، کامبک خوردند و تا لحظات پایانی با نتیجه ۳-۱ عقب بودند.

درنهایت گل دقایق پایانی هری کین هم کافی نبود و بایرنی‌ها متحمل شکست ۳-۲ شدند. آنها در این بازی موقعیت‌های زیادی خلق کردند و با ایکس جی ۳.۳۵ شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما در کمال ناباوری نتوانستند بیشتر از ۲ گل بزنند تا فاصله‌شان با صدر جدول به ۸ برسد.

لئون گورتزکا که علیرغم ثبت پاس گل عملکرد نه‌چندان خوبی در این بازی داشت و  با انتقادات هواداران مواجه شد، پس از بازی وضعیت بایرن را به فیلم ترسناک تشبیه کرد.

او گفت: «این شرایط شبیه یک فیلم ترسناک است، همه چیز در حال حاضر بر علیه ما پیش می‌رود. البته ما می‌توانیم بایستیم و بگوییم که بازی را خوب شروع کردیم. اما اکنون احساس احمقانه‌ای دارید که فقط نیم‌ساعت اول بازی را ببینید. در پایان ما همه چیز را امتحان کردیم و همه توان‌مان را گذاشتیم، بنابراین شما نمی‌توانید ما را سرزنش کنید.»

او در مورد شانس قهرمانی بایرن گفت: «در حال حاضر باور داشتن به قهرمانی سخت است. این حتی سوالی نیست که ما باید در حال حاضر به آن پاسخ دهیم. ما باید دوباره فرم خوب‌مان را پیدا کنیم.»

دیدگاه‌ها