کد خبر : 2003179 | 30 بهمن 1402 ساعت 00:32 | 32.1K بازدید | 26 دیدگاه

منچسترسیتی امیدوار است امباپه به رئال برود!

منچسترسیتی امیدوار است با رفتن کیلیان امباپه به رئال، شانس آنها برای نگه داشتن ارلینگ هالند افزایش یابد.

منچسترسیتی امیدوار است امباپه به رئال برود!

به گزارش "ورزش سه"، تلاش رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه می‌تواند باعث ایجاد دومینویی نقل و انتقالاتی برای منچستر سیتی و ارلینگ هالند شود. 
پس از اینکه کاپیتان تیم ملی فرانسه برنامه خود را برای ترک پاری سن ژرمن به باشگاه اطلاع داد، سفیدها به نهایی کردن انتقال آزاد امباپه نزدیک شده اند.

رئال مادرید قبلاً پیشنهادی را به امباپه ارائه کرده است و گفته می‌شود در ابتدای سال ۲۰۲۴ نمایندگان دو طرف مذاکراتی کوتاه با یکدیگر داشته‌اند و بر روی جزئیات انتقال آزاد بحث کرده‌اند. با این حال، ورود امباپه به مادرید می‌تواند بر وضعیت هالند در منچستر سیتی تأثیر بگذارد.

1992430

ستاره جوان نروژی بازیکنی حیاتی برای مدعی قهرمانی لیگ برتر است و علیرغم اینکه او با سیتیزن‌ها تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد، باشگاه در تلاش است تا حضور او را دو سال دیگر هم تمدید کند و بند آزاد‌سازی‌اش را هم افزایش دهد.

1992431

طبق آخرین گزارش‌ها، سیتی نگران بند آزادسازی ۱۹۵ میلیون یورویی هالند است که در ماه ژوئن فعال می‌شود. رئال مادرید از طرفداران قدیمی بازیکن نروژی است و با جذب رایگان امباپه، آنها می‌توانند رویکرد جسورانه‌ای داشته باشند و هالند را هم به خدمت بگیرند.

این مبلغ برای باشگاه‌های غیر لیگ برتری در سال ۲۰۲۵ به ۱۷۵ میلیون یورو کاهش می‌یابد و رئال مادرید می‌تواند منتظر این کاهش قیمت بماند. سیتی هم امیدوار است تا آن تاریخ رئال حرکتی برای جذب هالند نکند و قراردادش را هم تمدید کند.

دیدگاه‌ها