کد خبر : 2003180 | 30 بهمن 1402 ساعت 00:37 | 27.6K بازدید | 34 دیدگاه

سه کارت زرد بی مورد که رئال را بیچاره کرد!

خط دفاع و هافبک رئال مادرید بدون دنی کارواخال و ادواردو کاماوینگا در بازی مقابل سویا مشکلات جدی خواهد داشت.

سه کارت زرد بی مورد که رئال را بیچاره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان رئال مادرید بعد از دو کارت زرد ناباورانه در دقایق تلف شده بازی مقابل رایو وایکانو که با تساوی 1-1 همراه شد و ادواردو کاماویگا با گرفتن کارت زرد پنجم در همین دیدار، در بازی بعدی لالیگایی رئال مقابل سویا در سانتیاگو برنابئو غایب خواهند بود.

ستاره فرانسوی در محوطه جریمه وایکانو سرنگون شد و داور برای این حرکت نقطه پنالتی را نشان نداد. واکنش او اعتراض آمیز بود و مونیز رویز گالیسیایی او را با کارت زرد مجازات کرد که پنجمین کارت زرد او در لالیگای این فصل بود. کاپیتان و مدافع کناری کهکشانی‌ها هم دو کارت زرد در وقت‌های اضافه آخر بازی دریافت کرد و اخراج شد، اولی به خاطر اعتراض و دومی برای زدن دستش در دوئلی به صورت کیکه پرز.

1992432

انتظار می‌رود این دو غیبت با ریکاوری رودیگر در آستانه بازی با سویا جبران شود. اما این اتفاق هم صد در صدی نیست. اگر رودیگر برگردد، کارلو آنچلوتی این امکان را دارد که علاوه بر در اختیار داشتن یکی از معدود مدافعان میانی خود، اورلین شوآمنی را به عنوان هافبک دفاعی در این بازی به میدان بفرستد. در هر صورت، خط هافبک منطقه‌ای است که رئال در آن بیشترین عناصر را برای انتخاب ایده‌ها و اشکال مختلف بازی در اختیار دارد. اما به جای کارواخال اگر غافلگیری جدیدی در کار نباشد، لوکاس واسکز تنها گزینه بازی کردن خواهد بود.

1992433

پس از گرفتن کارت زرد، کاماوینگا تعویض شد. آنچلوتی کروس را به زمین فرستاد تا از خطر اخراج بازیکنی که در چندین درگیری با هافبک‌های رایو شرکت داشت (یکی از آنها به پنالتی برای رایووایکانو منجر شد)، جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها