کد خبر : 2003182 | 30 بهمن 1402 ساعت 00:43 | 11.4K بازدید | 28 دیدگاه

نویر: هیچ شباهتی به بایرن مونیخ نداریم!

مانوئل نویر معتقد است بایرن مونیخ در بازی‌های اخیر آن بایرن همیشگی نبوده است.

نویر: هیچ شباهتی به بایرن مونیخ نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ سه بازی اخیرش را با شکست پشت سر گذاشته است. آنها شنبه هفته گذشته متحمل شکست ۳-۰ برابر بایر لورکوزن شدند و سپس روز چهارشنبه در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با گل چیرو ایموبیله مغلوب لاتزیو شدند.

شاگردان توماس توخل امشب هم شب خوبی نداشتند. دریافت ۳ گل دیگر و باخت ۳-۲ به بوخوم آنها را در شرایط عجیبی قرار داده است. مانوئل نویر حالا در ۳ بازی اخیر ۷ گل دریافت کرده که آمار بسیار ضعیفی است.

او که پس از بازگشت از مصدومیت بلندمدت، شرایط خوبی را سپری کرده بود، حالا در وضعیت دشواری قرار گرفته است. ادامه این روند ضعیف حتی ممکن است باعث شود او جایگاهش در تیم ملی آلمان را در یورو ۲۰۲۴ از دست بدهد.

این سنگربان آلمانی پس از بازی درباره شکست تیمش گفت: «بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های بزرگی داشتیم. پس از وقفه‌های زیاد در بازی، ریتم تیم ما به هم خورد، اما این نباید بهانه‌ای برای شکست باشد.

ما باید همه چیز را در نظر می‌گرفتیم. با اینکه پنالتی دادن اتفاقی عادی نیست و نباید در دو بازی پیاپی به حریف پنالتی دهیم، اما باید این احتمال را هم در نظر می‌گرفتیم و فرصت‌هایمان را تبدیل به گل می‌کردیم. هر اتفاقی هم بیفتد ما نباید طوری بازی کنیم که از بوخوم سه گل دریافت کنیم. این تیمی که امشب به زمین رفت بایرن نبود. ما بایرن نیستیم!»

دیدگاه‌ها