کد خبر : 2003184 | 30 بهمن 1402 ساعت 00:58 | 51.8K بازدید | 6 دیدگاه

اوزه بیو دی فرانچسکو:

ده‌روسی باید گلزن تیمش را ادب کند!

اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی فروزینونه، اعتراف کرد که می‌خواست پس از دیدن شادی بعد از گل دین هویسن، مدافع رم، به او سیلی بزند.

ده‌روسی باید گلزن تیمش را ادب کند!

به گزارش "ورزش سه"، رم موفق شد خارج از خانه فروزینونه را در هفته بیست و پنجم سری آ شکست دهد. هویسن پس از به ثمر رساندن گل اول رم در نیمه اول، بعد از شادی گلش به سبک کریستیانو رونالدو هواداران فروزینونه را با گذاشتن انگشت روی دهان ساکت کرد و تنش بین تماشاگران میزبان و این بازیکن 18 ساله بالا گرفت که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از انتقال قرضی به این تیم برای پیوستن به جالوروسی خودداری کرده بود.

جشن گل او باعث ناراحتی تماشاگران میزبان شد و دی فرانچسکو در مصاحبه بعد از این بازی حسابی به رفتار این ستاره جوان تاخت. او در مصاحبه با توتومرکاتو وب گفت: "من می‌خواستم به هویسن سیلی بزنم. یک بازیکن جوان می‌تواند خطا کند اما نباید اینقدر بی احترامی کند.
ژست و حرکتش اشتباه بود. او برای تیم و هواداران رقیب احترامی قائل نبود. سعی کرد به اینجا بیاید، می‌خواست چند چیز را در مورد ما بداند و باهم صحبت کرده بودیم، اما بعد به جای دیگری رفت. دنیله [ده روسی] در زمین یک رهبر با اخلاق بود و من مطمئن هستم که او این کار را تایید نمی‌کند." ده روسی در مورد شادی بعد از گل مدافع خود بعد از بازی صحبت کرد و قول داد که در آینده دیگر این کار را انجام نخواهد داد.

1992438

فروزینونه شروع خوبی در این فصل داشت، اما اکنون فقط سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد. دی فرانچسکو اطمینان داد: "ما در راستای هدف خود هستیم. مطمئناً ما باید در دفاع مصمم‌تر باشیم. اما اگر متقاعد می شدم که با پارک کردن اتوبوس امتیاز بیشتری در خانه کسب می‌کنم، این کار را انجام می دادم. ما به ویژگی هایی نیاز داریم که هنوز آنها را نداریم. نتیجه نمی گیریم، اما عملکردمان خوب است.  وقتی گل می خوریم، خیلی سریع دست و پایمان را گم می کنیم."

دیدگاه‌ها