کد خبر : 2003187 | 30 بهمن 1402 ساعت 08:14 | 24.7K بازدید | 26 دیدگاه

بارسا در فکر جور کردن پول برای ستاره ناپولی!

باشگاه بارسلونا علاقه مند به جذب خویچا کوراتسخلیا، ستاره ناپولی، در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی است.

بارسا در فکر جور کردن پول برای ستاره ناپولی!

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره تیم ناپولی یکی از پایه‌های تیم قهرمان پارتنوپی در فصل گذشته سری آ بود و به تیمش کمک کرد تا بعد از انتظاری 30 ساله فاتح اسکودتو شود و تاریخ سازی کند. او در 34 بازی در رقابت‌های سری آ فصل قبل به میدان رفت، 12 گل زد و 10 پاس گل برای هم تیمی‌هایش فراهم کرد و همچنین از سایت گل نمره بسیار خوب 7،60 را دریافت کرد.

با وجود افت ناباورانه ناپولی در فصل جاری او همچنان یکی از خوب‌های این تیم در سری آ و لیگ قهرمانان است و در 22 بازی برای تیمش 6 گل زده و 3 پاس گل داده است.

1992442

بارسلونا در طول هفته گذشته با ایجنت این ستاره گرجستانی چند بار تماس گرفته است تا شرایط او را در ناپولی جویا شود. این باشگاه به شدت به او برای انتقال در تابستان آینده علاقه مند است.

به دلیل شرایط اقتصادی بد بارسلونا و گرفتاری‌های مالی این باشگاه، خرید او برای آبی و اناری‌ها معامله آسانی نخواهد بود، اما باشگاه تخمین می‌زند که اگر فروش خوبی (مثل رونالد آرئوخو به بایرن مونیخ) وجود داشته باشد، می‌توان برای خرید این ستاره ناپولی اقدام کرد. این وینگر 23 ساله می‌تواند چیزی در حدود 90 تا 100 میلیون یورو قیمت داشته باشد.

دیدگاه‌ها