کد خبر : 2003190 | 30 بهمن 1402 ساعت 01:30 | 5.9K بازدید | 10 دیدگاه

مونزا ۴-۲ میلان: شکست روسونری در دربی برلوسکونی!

میلان شانس رسیدن به رده دوم را از دست داد و در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۴-۲ مغلوب مونزا شد.

مونزا ۴-۲ میلان: شکست روسونری در دربی برلوسکونی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی ۲-۲ یوونتوس مقابل ورونا در بازی دیشب، میلان می‌توانست با پیروزی امشب مقابل مونزا به رده دوم برسد و پشت سر اینتر قرار بگیرد اما در همان نیمه اول دو گل دریافت کردند. آنها در نیمه دوم علیرغم اخراج لوکا یوویچ به بازی برگشتند و توانستند دو گل بزنند اما دو گل دیگر خوردند و متحمل شکست ۴-۲ شدند.

ویدئو: 325020

میلانی‌ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۲ سانتر تئو هرناندز و ضربه سر یوویچ با واکنش عالی دروازه‌بان روبرو شد.

در ادامه میلان صاحب توپ و زمین بود اما نمی‌توانست هیچ موقعیتی خلق کند. در دقایقی هم مونزا جلو کشید و در چند صحنه میلان را تحت فشار قرار داد.

در دقیقه ۲۱ چوکوئزه توپ را از مدافع حریف ربود و بلافاصله اقدام به شوت‌زنی کرد که باز هم دروازه‌بان حریف موفق به مهار توپ شد.

۴ دقیقه بعد روی حمله مونزا، بیریندلی در لبه محوطه جریمه شوتش را روانه ضربه مهمان کرد که مانیان به خوبی واکنش نشان داد و توپ را سیو کرد.

در دقیقه ۳۱ روی سانتر کاربونی، یوریچ با ضربه سر دروازه میلان را تهدید کرد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۴۵ پس از خطای تیاو بر روی یوریچ، داور نقطه پنالتی را نشان داد. پسینا پشت توپ ایستاد و با فریب مانیان، ضربه‌اش را به سمت راست دروازه زد تا گل اول را به ثمر برساند.

1992447

این گل اما پایان نیمه اول نبود و مونزا در دقیقه ۶+۴۵ روی ضد حمله‌ای به گل دوم هم رسید. جایی که کولپانی با حرکت از سمت راست، دنی موتا را صاحب توپ کرد. او در درون محوطه مقابل مدافعان میلان قرار داشت و ضربه‌اش را به خوبی به سمت راست زد و گل دوم را به ارمغان آورد تا مونزا با برتری دو گله به رختکن برود.

1992448

در دقیقه ۵۲ نیمه دوم یوویچ به دلیل خطای خطرناک بر روی ایزو، با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد و بدین ترتیب میلان باید نیمه دوم را با یک یار کمتر ادامه می‌داد.

با وجود ده نفره شدن، میلان تلاش‌هایش را برای گلزنی ادامه داد و بالاخره در دقیقه ۶۴ موفق به باز کردن دروازه میزبان شد. در جایی که پولیشیچ سانتر فلورنزی را با ضربه سر به مقابل دروازه فرستاد و ژیرو توانست توپ را به تور بچسباند.

1992449

حملات میلان ادامه داشت. در دقیقه ۷۰ شوت از راه دور فلورنزی با اختلاف کمی از کنار دروازه به اوت رفت.

در ادامه توپ بیشتر در میانه‌های میدان بود و جریان بازی طوری بود که تصور بسیاری این بود که میلان بازنده بازی خواهد شد اما در دقیقه ۸۸ پولیشیچ از سمت راست محوطه جریمه حرکت کرد و شوت زیبایی را به سمت مخالف زد و موفق شد بازی را مساوی کند.

1992450

خوشحالی میلان اما دوام زیادی نداشت. دو دقیقه بعد روی حمله مونزا، بوندا در لبه محوطه جریمه با زدن شوتی زیبا و چشم‌نواز دوباره برتری را به تیمش هدیه داد.

1992451

در ادامه تلاش‌های میلان در وقت اضافه برای زدن گل مساوی کافی نبودند و آنها در ثانیه‌های پایانی گل چهارم را هم روی ضربه کولومبو دریافت کردند.
شاگردان استفانو پیولی با این شکست با همان ۵۲ امتیاز در رده سوم باقی ماندند و شانس پشت سر گذاشتن یوونتوس و رسیدن به رتبه دوم را از دست دادند.

دیدگاه‌ها