کد خبر : 2003196 | 30 بهمن 1402 ساعت 12:20 | 86.6K بازدید | 21 دیدگاه

کعبی: همه چیز برایم بد رقم خورد

مدافع باتجربه فوتبال ایران لژیونر شد

او دومین کعبی مشهور فوتبال ایران است. مدافعی خوش‌تکنیک و شوت‌زن که در اغلب تیم‌های خوزستانی نمایش داده و حالا در عراق بازی می‌کند.

مدافع باتجربه فوتبال ایران لژیونر شد

به گزارش "ورزش سه" عقیل که در نیم فصل اول در استقلال خوزستان بازی می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: نیم فصل اول به چند دلیل برایم هم خوب بود هم بد، من در نیم فصل نزدیک به هشت بازی فیکس بودم و عملکرد بدی نداشتم اما در این چند بازی فقط یک برد آوردیم ولی فوتبال خوبی بازی کردیم. بیشتر بازی نکردم چون من از ناحیه کشاله ران مصدوم شدم و یک ماه بیشتر با تیم نبودم و نتوانستم به تیم کمکی کنم. بعد از برگشتنم تقریبا دو یا سه هفته بود با تیم تمرین می‌کردم که در تمرین با یکی از بازیکنان برخورد داشتم و دماغم شکست که تقریبا ده روز نتوانستم تمرین کنم تا همه چیز برایم بدتر بشود.

او ادامه داد: من با مربیان زیادی کار کردم و نظر مربی همیشه برای من قابل احترام بود و هست. من چند بازی روی نیمکت استقلال بودم و همیشه به بچه‌ها انگیره می‌دادم. می‌توانید از خود پورموسوی بپرسید. همیشه در تمرین بهترین بودم که بتوانم نظر مربی را جلب کنم ولی نشد که آنجا بمانم و برای مجموعه استقلال خوزستان آرزوی موفقیت می‌کنم.

1992513

این بازیکن که به عضویت تیم کربلا درآمده درباره بازی در لیگ عراق می‌گوید: من برای اولین‌بار لژیونر شدم و به لیگ عراق آمدم. نمی‌گویم لیگ قوی ایست ولی مطمئن باشید جای پیشرفت دارد. از زمین بازی و تمرین تا توپ بازی که استاندارد است را دارند و امسال به لیگشان ویدئو چک اضافه کردند. من چند پیشنهاد از لیگ یک ایران داشتم و واقعیتش دوست نداشتم بروم. لیگ برتر هم می‌توانستم منتظر بمانم ولی تصمیم گرفتم که به لیگ عراق بروم و اینجا خودم را پیدا کنم. من بازیکنی نیستم که تبلیغ خاصی رویم باشد و همیشه با زحمت در این فوتبال پیش رفته‌ام و امیدوارم در عراق کارم را برای تیمم خوب انجام بدهم.

کعبی در مورد جو ورزشگاه و وضعیت چمن عنوان کرد: جو ورزشگاه را در ایران در بازی مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور دیدم ولی اینجا یک صدا از دقیقه یک تا پایان بازی بی‌وقفه تشویق می‌کنند و جو را برای تیم‌ها سنگین می‌کنند. من به شخصه در زمین خودمان غریب بودم چون بازی اولمان بود. در مورد چمن هم اینکه بسیار مطلوب و بازی کردن در آن راحت است.

او در خصوص دستمزد گفت: اینجا آنچنان پولی نمی‌دهند که بازیکن بخواهد لیگ برتر ایران را رها کند بیاید. ماه به ماه پول می‌دهند.

این بازیکن در مورد سرمربی‌شان گفت: مربی ما آقای سعد مربی خوبی است خودش در لیگ ایران در تیم پگاه بازی کرده. نکات خوبی بلد است ولی ابزارش را ندارد. بازیکنان بدی نداریم و می‌توانیم با همین بازیکنان رتبه خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها