کد خبر : 2003197 | 30 بهمن 1402 ساعت 09:04 | 25.6K بازدید | 9 دیدگاه

جنون در ایتالیا: اخراج مربی قبل بازی با بارسا

ناپولی قصد دارد والتر ماتزاری، سرمربی این تیم، را در آستانه دیدار برابر بارسلونا اخراج کند.

جنون در ایتالیا: اخراج مربی قبل بازی با بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا روبروی جنووا قرار گرفت و با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا شرایط برای ماتزاری بیش از پیش دشوار شود. 

گمانه‌زنی درباره احتمال اخراج ماتزاری از مدتی قبل آغاز شده اما گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده بود که بازی برابر بارسلونا در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت او خواهد بود.

ولی حالا متئو مورتو، خبرنگار معروف ایتالیایی، خبر داده است که مدیران ناپولی در حال بررسی شرایط هستند تا تصمیم نهایی را بگیرند و سرمربی این تیم را پیش از بازی حساس و مهم برابر بارسلونا برکنار کنند.

1992219

گفته می‌شود که مدافع عنوان قهرمانی سری آ در حال مذاکره با مربی ایتالیایی به نام فرانچسکو کالزونا است که در حال حاضر هدایت تیم ملی اسلوواکی را برعهده دارد و سهمیه حضور در یورو ۲۰۲۴ را به دست آورده است.

او پیش از این سابقه حضور در کادر فنی ناپولی در سال‌های اخیر به عنوان دستیار مائوریتزیو ساری و لوچانو اسپالتی را داشته است.

این احتمال وجود دارد که او در سه ماه پایانی فصل در ناپل حضور پیدا کند اما در عین حال سرمربی تیم ملی اسلوواکی هم بماند. هرچند این اتفاق نیازمند توافقی سه جانبه است.

دیدگاه‌ها