کد خبر : 2003204 | 30 بهمن 1402 ساعت 09:17 | 38K بازدید | 20 دیدگاه

کاپیتان سابق به دکتر قبلی دل بسته بود؛

اختصاصی: معروف و تیم ملی به این دلیل کنسل شد

دیروز مشخص شد که پرونده حضور سعید معروف در تیم ملی والیبال کلاً بسته شده است.

اختصاصی: معروف و تیم ملی به این دلیل کنسل شد

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف که تا حدود دو ماه پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران بود به یک‌باره از لیست کاندیدای تیم ملی کنار رفت تا دوباره این بازیکن بزرگ والیبال ایران را در زمینه مربیگری نبینیم.

اما چه اتفاقی افتاد که سعید معروف از تیم ملی والیبال ایران کنار رفت. پیگیری‌های "ورزش سه" نشان می‌دهد سعید معروف از چند هفته پیش دیگر تمایلی به مذاکره با مسئولان فدراسیون والیبال ایران نشان نداد تا فدراسیون مجبور به کنار گذاشتن او از بین گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال بزرگسالان شود.

عدم پاسخ‌گویی سعید معروف به فدراسیون والیبال به دلیل این بوده که او با محمدرضا داورزنی، رئیس سابق فدراسیون والیبال توافق کرده بود که هدایت تیم ملی و همچنین نظارت بر تیم‌های پایه را بر عهده بگیرد که با کنار رفتن داورزنی او نیز عقب‌نشینی کرد. شاید اگر محمدرضا داورزنی در فدراسیون ماندگار می‌شد به احتمال خیلی زیاد او حالا سرمربی تیم ملی بود ولی این اتفاق نیفتاد.

1879454

البته یک موضوع دیگر که حضور سعید معروف را در تیم ملی کنسل کرد، بعضی از عوامل خارج از فدراسیون والیبال بودند که تمایلی به حضور سعید در تیم ملی نداشتند که این عامل و همچنین عدم رغبت معروف باعث شد تا تیم ملی والیبال و کاپیتان سابق تیم ملی به یکدیگر نرسند.

حالا سعید معروف که با اعلام دیروز فدراسیون والیبال دیگر از گزینه‌ها کنار رفته دو راه پیش رو دارد یا به دنیای بازی برگردد یا دوره‌های مربیگری را طی کند. البته شایعاتی مبنی بر حضور او در لیگ آمریکا شنیده می‌شود که صحت آن هنوز تایید نشده است.

دیدگاه‌ها