کد خبر : 2003208 | 30 بهمن 1402 ساعت 09:20 | 4.5K بازدید | 6 دیدگاه

ناراحتی پیولی: به اشتباهات خودمان باختیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از اشتباهات متعدد تیمش در دیدار برابر مونزا انتقاد کرد.

ناراحتی پیولی: به اشتباهات خودمان باختیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا به مصاف مونزا رفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت در حالی برای روسونری رقم خورد که با توجه به نتیجه‌ای که این هفته یوونتوس کسب کرده بود، آنها در صورت کسب سه امتیاز این بازی فرصت داشتند که در جایگاه دوم جدول رده‌بندی و پشت سر اینتر قرار بگیرند اما این اتفاق رخ نداد. 

پیولی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما اشتباهاتی کردیم که بازی را نابود کرد. وقتی چهار گل دریافت می‌کنید، اشتباه به نظر می‌رسد اگر بگویید نیمه اول خوبی داشتید اما واقعیت همین است که ما در نیمه اول خوب بودیم. 

1986740

طبیعتا داشتن یک یار کمتر باعث شد که کار برای ما سخت شود، سپس وقتی بازی 2-2 شد باید بهتر عمل می‌کردیم و در دفاع آرام‌تر می‌بودیم. تیم ما احساس اعتماد به نفس بیشتری داشت و می‌خواست پیش برود و پیروز شود. امشب اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم. 

توپ را به کندی در زمین به حرکت درآوردیم اما مونزا هم تلاش کرد که با تمام نفراتش دفاع کند و منتظر فرصت مناسب باشد. بازی عوض شد و تمام اتفاقاتی که رخ داد به ضرر ما پیش رفت. ما باید خیلی محتاطانه‌تر و متمرکزتر رفتار می‌کردیم. 

این شکستی دردناک برای شرایطی که در آن قرار داریم بود. ما اشتباهات بدی مرتکب شدیم و همگی باید بهتر عمل کنیم. باید از این شکست دردناک درس بگیریم. باید متوجه باشیم که نیاز به تمرکز و توجه بیشتری خصوصا در دیدارهای خارج از خانه داریم.»

دیدگاه‌ها