کد خبر : 2003217 | 30 بهمن 1402 ساعت 10:37 | 42.7K بازدید | 5 دیدگاه

رونمایی دیرهنگام از حسینی مقابل استقلال

مهاجم جدید صنعت نفت آبادان فرصت زیادی برای جلوگیری از شکست تیمش مقابل استقلال به دست نیاورد.

رونمایی دیرهنگام از حسینی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در شرایطی مسابقه اخیرش مقابل استقلال را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد که سهراب بختیاری‌زاده از چهار خرید جدیدش در این دیدار بهره برد و البته در این بین ساسان حسینی را در لحظات پایانی به زمین فرستاد که حضور کوتاه مدت این مهاجم جوان تغییری در نتیجه به وجود نیاورد.

ساسان حسینی که پس از تجربه حضور در پارس جنوبی جم، در لیگ بیستم برای نفت مسجدسلیمان درخشید و 9 گل در آن فصل به ثمر رساند و سپس راهی آلومینیوم اراک، فولاد خوزستان و مس شهربابک شد، حالا برای صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود و امیدوار است دوباره روزهای خوبی را در یک تیم دیگر خوزستانی داشته باشد.

1992480
1992481

این مهاجم 24 ساله که دو فصل قبل برای فولاد خوزستان به میدان رفت و سال گذشته هم در پیکان عضویت داشت، در بازگشت به لیگ برتر امیدوار است روزهای خوبی در خط حمله صنعت نفت آبادان داشته باشد.

ساسان حسینی پس از پیوستن به صنعت نفت آبادان، نخستین مسابقه خود را در حالی مقابل استقلال انجام داد که سهراب بختیاری‌زاده او را در دقایق پایانی که بازی با نتیجه یک بر صفر در جریان بود، به زمین فرستاد ولی فرصت مناسبی نصیب این مهاجم برای گلزنی نشد.

دیدگاه‌ها