کد خبر : 2003234 | 30 بهمن 1402 ساعت 11:57 | 46.9K بازدید | 29 دیدگاه

رودریگو همچنان پرنوسان

آینده مبهم ستاره رئال با آمدن امباپه

رودریگو در نیمه دوم بازی با رایو به زمین رفت و نتوانست کار خاصی انجام دهد. او در سال 2024 نیز پرنوسان بوده و با آمدن امباپه شرایطش پیچیده خواهد شد.

آینده مبهم ستاره رئال با آمدن امباپه

به گزارش "ورزش سه"، یک فصل دیگر و روند سینوسی برای رودریگو. ستاره برزیلی رئال فصل را با گلزنی برابر بیلبائو شروع کرد و سپس یازده هفته رنگ دروازه را ندید. او در ماه‌های نوامبر و دسامبر درخشید و توانست 7 گل بزند و 4 پاس گل بدهد ولی با شروع سال جدید دوباره افت کرد و در 12 بازی تنها توانسته سه گل بزند.

1992499

دیروز او برابر رایو نیمکت‌نشین بود و زمانی که کار رئال گره خورد به زمین رفت و نتوانست کار خاصی انجام دهد. خوسلو که جای رودریگو را در ترکیب گرفته بود یک گل دیگر زد و تعداد گل‌هایش را در مجموع همه بازی‌ها به 13 رساند تا با وجود دقایق بسیار کمتری که نسبت به رودریگو در میدان بوده، در آمار گلزنی با او برابری کند. خوسلو روی 18 گل رئال نیز تاثیر مستقیم داشته است. 

در رئال براهیم نیز می‌تواند در پست رودریگو بازی کند و او نیز نشان داده که اگر بیشتر مورد اعتماد قرار بگیرد، مهره موثرتری خواهد بود.

با آمدن کیلیان امباپه بسیاری معتقدند یکی از مهاجمان فعلی باید از رئال برود و زنگ خطر از همین حالا برای رودریگو به صدا درآمده است. با ادامه این روند سینوسی و با توجه به درخشش دیگر مهاجمان، ستاره برزیلی باید هر چه زودتر به خودش بیاید.

دیدگاه‌ها