کد خبر : 2003254 | 30 بهمن 1402 ساعت 13:28 | 45.2K بازدید | 76 دیدگاه

با تساوی رئال در زمین رایو

بارسلونا به قهرمانی لالیگا امیدوار شد! (عکس)

تیتر یک امروز موندودپورتیوو به خوش‌بینی بارسا برای رسیدن به قهرمانی لالیگا اشاره دارد.

بارسلونا به قهرمانی لالیگا امیدوار شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چه کسی تصور می‌کرد رئال در زمین رایوی بحران‌زده دو امتیاز از دست بدهد؟ رئال در وایکاس بازی را طوفانی شروع کرد و خیلی زود توسط خوسلو به گل رسید. خوسلو یک گل دیگر زد که مردود شد و همه چیز به نظر برای یک برد پرگل رئال فراهم بود اما با پنالتی‌ای که کاماوینگا داد، ورق برگشت و رایو نه تنها گل مساوی را زد که تا پایان کار آزاری دائمی برای رئال بود. 

رئال با تساوی متوقف شد و فاصله با بارسا به هشت امتیاز کاهش پیدا کرد. خیرونا نیز اگر امشب در زمین بیلبائو برنده شود، فاصله‌اش را به سه امتیاز با رئال می‌رساند.

1992531

طبق ادعای موندودپورتیوو، نبرد قهرمانی در لالیگا تمام نشده و حالا بارسلونا امیدواتر شده، هرچند چهار بازی دشوار بیرون خانه برابر رقبای مستقیم خود دارد که بسیار تعیین کننده هستند. بارسا تنها تیم بدون شکست بیرون خانه بوده و 7 بار برده و 5 بار مساوی کرده است.

اتلتیک بیلبائو، اتلتیکو، رئال مادرید و خیرونا، چهار رقیب مستقیم، در ورزشگاه‌های خود منتظر بارسا هستند. 

1992241

بارسا دو هفته دیگر (13 یا 14 اسفند) به زمین بیلبائو خواهد رفت. بارسا اخیرا در سن مامس با شکست 4-2 از اتلتیک با کوپا دل ری وداع گفت. دو هفته بعد از این بازی بارسا میهمان اتلتیکو است و 21 آوریل نیز باید به زمین رئال برود. بارسا در هفته 34 نیز میهمان تیم شگفتی‌ساز خیرونا خواهد بود.

دو بازی بیرون خانه دشوار رئال برابر والنسیا و رئال سوسیداد خواهند بود در حالی که رئال در خانه باید به مصاف بارسا، بیلبائو و اتلتیکو مادرید برود.

حق با موندودپورتیوو است و شما هم به بارسا شانس قهرمانی می‌دهید؟

دیدگاه‌ها