کد خبر : 2003256 | 30 بهمن 1402 ساعت 13:34 | 12.5K بازدید | 6 دیدگاه

روند درخشان دنیس اکرت در لیگ بلژیک ادامه دارد

دنیس اکرت در دیدار شب گذشته تیمش توانست روی یکی از سه گل تیمش اثرگذار باشد.

روند درخشان دنیس اکرت در لیگ بلژیک ادامه دارد

به گزارش ورزش سه، ستاره آلمانی - ایرانی یونیون سن ژیلوا شب گذشته از هفته بیست و ششم لیگ بلژیک همراه با این تیم به مصاف کورتریک بلژیک رفت که این بازیکن خیلی زود در دقیقه هشتم با پاس گل خود زمینه‌ساز به گل رسیدن یونیون شد و پس از آن در طول 90 دقیقه با توجه به قدرت بدنی خود، در دوئل‌ها و همچنین نفوذ به خط دفاعی کورتریک بسیار درخشان عمل کرد.

او پس از کنترل توپ در داخل محوطه جریمه، از سمت چپ نفوذ کرد و با آگاهی محیطی بالای خود توانست حرکت راسموسن را ببیند و او را در نقطه کور دروازه کورتریک صاحب توپ کند. دنیس 5 شوت به سمت دروازه داشت که تمامی آنها در داخل چارچوب بود و در بین تمام بازیکنان بلژیک، بالاترین نرخ شوت داخل چارچوب را دارد. دنیس در طول نود دقیقه حضورش، 13 بار اقدام به دریبل‌زنی کرد که 10 دریبل صحیح ثبت کرد و همچنین در 6 دوئل از 9 دوئل خود پیروز خارج شد.

1991725

الکساندر بلسین، دنیس را بازیکنی متعلق به لیگ بلژیک می‌داند و او را در دیدار هفته گذشته این تیم در کنفرانس اروپا نیمکت نشین کرد و خودش از مدت‌ها قبل نسبت به این موضوع تاکید داشت. دنیس در لیگ بلژیک عملکرد تحسین برانگیزی داشته و با ثبت 6 گل و 2 پاس گل دومین بازیکن اثرگذار در میان بازیکنان صدرنشین لیگ بلژیک است.

این تیم با اکنون با 62 امتیاز و اختلاف 8 امتیازی نسبت به اندرلخت، صدرنشین لیگ بلژیک است و امید دارد با حفظ این شرایط در لیگ و مسابقات اروپایی بتوانند به عنوان یک مدعی بالفطره در بلژیک نتیجه بگیرند. در روز پنجشنبه این هفته به مصاف آینتراخت فرانکفورت خواهد رفت و انتظار این است که مهاجم 27 ساله یونیون در این بازی استراحت کند تا خودش را برای دیدار مقابل استاندارد لیژ در هفته آینده لیگ بلژیک آماده کند.

دیدگاه‌ها