کد خبر : 2003294 | 30 بهمن 1402 ساعت 16:46 | 28.1K بازدید | 15 دیدگاه

هشدار جالب ستاره نامحبوب به منچستریونایتد

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، معتقد است که این تیم تا زمانی‌که دستاورد بزرگی کسب نکرده باید به پیروزی در هر بازی ادامه دهد.

هشدار جالب ستاره نامحبوب به منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس مقابل لوتون تاون با نتیجه 2-1 برنده شد.

در این بازی راسموس هویلوند در دقایق یک و 7 گل زد و گل لوتون هم در دقیقه 14 به ثمر رسید. آندره اونانا ضمن خوشحالی از کسب این نتیجه، امیدوار است که مسیری که یونایتد پیش گرفته ادامه‌دار باشد.

1992590

اونانا به دوربین باشگاه منچستریونایتد گفت: "همانطور که می‌دانید ما باید در لحظات خوب و بد کنار هم باشیم. حتی وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود ما باید به هم کمک کنیم. کاری که اکنون انجام می‌دهیم بسیار خوب است و این راهی است که باید دنبال کنیم. باید همینطور ادامه بدهیم چون هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم. ما هنوز هیچ کار دیدنی‌‌ای انجام نداده‌ایم. با این حال اکنون باید به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم و این مهم‌ترین چیز است. ما باید تلاش کنیم تا مقابل هر حریفی پیروز شویم و به‌خصوص بازی بعدی، برای ما یک فینال است."

اونانا درمورد اینکه کار سختی برای دفاع از دروازه داشته، گفت: "این به ما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد. به‌خصوص وقتی در چنین بازی‌هایی برنده می‌شویم بیشتر خوشحالیم. این 3 امتیاز برای ما بسیار مهم بود چون برای حضور در جمع 4 تیم برتر می‌جنگیم. همانطور که گفتم این برد انگیزه خوبی به ما داد تا بیشتر کنار هم باشیم."

دیدگاه‌ها