کد خبر : 2003311 | 30 بهمن 1402 ساعت 18:14 | 33.3K بازدید | 58 دیدگاه

دوست داشتم پیراهن آبی را بپوشم؛

فرشید اسماعیلی: جوی ساختند تا استقلال نروم!

هافبک جدید پیکان تاکید دارد جواد نکونام خواهان جذب او در نقل و انتقالات زمستانی بود.

فرشید اسماعیلی: جوی ساختند تا استقلال نروم!

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی پس از اینکه به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی یک سال از میادین دور بود، در دور رفت لیگ برتر برای نساجی مازندران به میدان رفت و 12 بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند و در 6 مسابقه دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کار گرفته شد، اما خیلی زود به کارش در این تیم پایان داد و در حالی که بحث حضورش در استقلال مطرح بود، به پیکان پیوست.

فرشید اسماعیلی درباره جدایی از نساجی مازندران به ایسنا گفت: ابتدا باید از هواداران نساجی تشکر کنم که در طول نیم فصل اول از من حمایت کردند و بارها در ورزشگاه وطنی تشویقم کردند و باید بگویم هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد. همین جا از آنها بابت مشکلات پیش‌آمده عذرخواهی می‌کنم و آرزوی موفقیت برای این تیم پرطرفدار و با ریشه دارم.

او ادامه داد: بعد از پیشنهاد و نامه‌ باشگاه استقلال به نساجی دوست داشتم دوباره پیراهن استقلال را بپوشم، چون به هر حال سال‌های خوبی را با این تیم داشتم و بازوبند کاپیتانی را به بازو بسته بودم و همین جا هم می‌گویم اگر اسم و رسمی را در فوتبال دارم، به خاطر استقلال است.

هافبک سابق استقلال اضافه کرد: با صحبت‌هایی که با نکونام انجام دادم، قرار بود اتفاقاتی بیفتد که به استقلال برگردم، اما واقعا نمی‌دانم چرا جوی درست شد که نتوانم دوباره به استقلال بازگردم؛ آن هم در شرایطی که به خاطر این تیم حتی ۴ هفته صبر کردم.

اسماعیلی یادآور شد: قسمت نشد دوباره به استقلال برگردم، اما امیدوارم روزی اگر یک مربی، بازیکنی را نیاز داشت، فضا برای آمدنش فراهم باشد.

او تاکید کرد: باید از مجموعه نساجی تشکر کنم که در این مدت که در کنار آنها حضور داشتم کمک کردند و باید بگویم که مانند این مجموعه در فوتبال کم پیدا می‌شود. البته درودگر هم تا زمانی که در نساجی بود رابطه خیلی خوبی با هم داشته و همچنان داریم.

هافبک جدید پیکان درباره حضورش در این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر ابراز کرد: درباره حضورم در پیکان با عنایتی و آقای مددی صحبت کردم. آقا رضا تماس گرفت و جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کردیم که در نهایت تصمیم گرفتم به این تیم بروم. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی پیکان جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی لیگ برتر پیدا کند.

دیدگاه‌ها