کد خبر : 2003336 | 30 بهمن 1402 ساعت 19:42 | 8.4K بازدید | 9 دیدگاه

علی کریمی دوباره در جمع 11 نفر

هافبک ایرانی کایسری اسپور یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل باشاک‌شهیر است.

علی کریمی دوباره در جمع 11 نفر

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه فاتح تریم استانبول به مصاف تیم رده نُهمی باشاک شهیر خواهد رفت.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که اخیرا قراردادش با باشگاه کایسری اسپور را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرده، امشب هم در جمع 11 نفر اصلی تیمش برابر باشاک شهیر استانبول قرار گرفته و امیدوار است دوباره نمایش موثری داشته باشد.

هافبک ایرانی کایسری اسپور که پس از یک مسابقه دوری از میادین به دلیل مصدومیت، در دیدار اخیرشان برابر بشیکتاش به عنوان یار جانشین به زمین رفت، امشب دوباره به ترکیب اصلی مقابل باشاک شهیر بازگشته و در خط میانی حضور دارد.

1992652

علی کریمی که در این فصل 23 بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده و دو گل به ثمر رسانده، امیدوار است امشب نمایش موثری در ترکیب تیمش مقابل باشاک شهیر داشته باشد.

سید مجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور هم که در این فصل 10 بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده و در جریان جام ملت‌های آسیا مصدوم شد، امشب هم دوباره دور از فهرست نفرات تیمش برابر باشاک شهیر است.

تیم فوتبال کایسری اسپور با هشت پیروزی، هشت تساوی و 9 شکست در این فصل و احتساب کسر سه امتیاز، در حال حاضر 29 امتیازی و تیم چهاردهم جدول سوپر لیگ ترکیه است.

دیدگاه‌ها