کد خبر : 2003341 | 30 بهمن 1402 ساعت 20:04 | 24.1K بازدید | 11 دیدگاه

جمع‌وجورترین کادرفنی لیگ برتر اینجاست (عکس)

کادرفنی کم تعداد فولاد کار خود را برای دیدار با نفت آبادان با تلاش زیاد جلو می‌برند.

جمع‌وجورترین کادرفنی لیگ برتر اینجاست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان بعد از قطع همکاری با ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی هنوز فرد جدیدی را به عنوان سرمربی انتخاب نکرده و تمرینات این تیم زیر نظر مربیان غیراسپانیایی برگزار می‌شود.

بعد از آنکه دستیاران غیر اسپانیایی مارتینز در بازی با گل‌گهر هدایت فولاد را برعهده گرفتند، تمرینات روزهای قبل نیز زیر نظر آنها برگزار شده و حالا در فاصله سه روز تا دیدار با نفت آبادان آنها در تلاش هستند تا شرایط فنی خوبی را برای تیم ایجاد کنند.

1992661

احمد آل‌نعمه، مدافع خوزستانی سابق تیم ملی ایران که دستیار ایرانی مارتینز بود، به عنوان مسئول فنی فولاد فعلا کار را جلو می‌برد. در کنار او نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بان‌های باتجربه قرمزپوشان است و اولی گلادیسون مربی بدنساز برزیلی هم که از زمان علیرضا منصوریان باقی مانده در کنار آل‌نعمه و غبیشاوی است و نیما دهقان هم در نقش آنالیزور فعالیت می‌کند.

1992660

اعضای کادرفنی کم تعداد و جمع‌و جور فولاد خوزستان البته کار سختی دارند؛ آنها وظیفه دارند تا زمان انتخاب سرمربی جدید به بهترین شکل از نظر روحی و فنی فولاد را سر و سامان ببخشند و شرایط خوبی را ایجاد کنند. خصوصا اینکه فولاد در یک بازی حساس روز پنجشنبه میهمان صنعت نفت آبادان است و امتیاز گرفتن در این بازی برای قرمزپوشان اهمیت زیادی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها