کد خبر : 2003359 | 30 بهمن 1402 ساعت 21:22 | 23K بازدید | 54 دیدگاه

توضیح مسی به هنگ‌کنگی‌ها: قصد بی‌احترامی نداشتم!

لیونل مسی بعد از اینکه نیمکت نشینی‌اش در دیدار اینترمیامی مقابل هنگ‌کنگ جنجال برانگیز شد، سعی کرد علت آن اتفاق را برای هواداران خود در این کشور توضیح دهد.

توضیح مسی به هنگ‌کنگی‌ها: قصد بی‌احترامی نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، تور آسیایی پیش فصل اینترمیامی جنجال‌ساز شد چرا که مسی قرار بود با تیمش مقابل هنگ‌کنگ در این کشور بازی کند، اما به دلیل مصدومیت در این دیدار دوستانه حضور نداشت و روی نیمکت نشست. اتفاقی که به شدت جنجال برانگیز شد. هنگ‌کنگی‌ها از اینکه او تنها چند روز بعد مقابل ویسل توبه در ژاپن به میدان رفت خشمگین شده بودند. آنها اعتقاد داشتند که مسی به دلایل سیاسی و اسپانسرهای چینی‌اش در این بازی به میدان نرفته است. جنجال به قدری بالا گرفت که هنگ‌کنگ دو دیدار دوستانه مقابل آرژانتین را لغو کرد.

1992691

حالا لیونل مسی در ویدئویی که در Weibo، یک شبکه اجتماعی چینی، منتشر شد با هواداران هنگ‌کنگی خود صحبت و تلاش کرد از تنش‌ها بکاهد: "شنیده‌ام که می‌گویند به دلایل سیاسی نخواستم بازی کنم، این اصلا درست نیست. از زمان شروع حرفه‌ام چندین بار به این کشور سفر کرده‌ام. من روابط بسیار خوبی با این کشور دارم.

همان‌طور که در کنفرانس مطبوعاتی گفته بودم، در مجرای ادراری خود التهاب داشتم. روز قبل بازی سعی کردم تمرین کنم و تلاش کنم که به بازی برسم. من هر کاری از دستم برمی‌آمد انجام دادم. اما واقعاً نمی‌توانستم بازی کنم." 

این فوق ستاره در نهایت ابراز تاسف کرد و تاکید کرد که همیشه می‌خواهد در همه مسابقات به میدان برود.

دیدگاه‌ها