کد خبر : 2003362 | 30 بهمن 1402 ساعت 21:28 | 27.7K بازدید | 58 دیدگاه

امید سپاهان به یک چهره در بازی مرگ (عکس)

برای سرمربی تیم فوتبال سپاهان که یک بار تا آستانه وداع با این دنیای فانی رفته، جبران شکست سه بر یک آنچنان هم معجزه‌آسا به شمار نمی‌رود.

امید سپاهان به یک چهره در بازی مرگ (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، آنهایی که جزئیات زندگی ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان را می‌دانند به خوبی مطلعند که این مربی یک بار به دلیل بیماری تا آستانه از دست دادن جان خود پیش رفته و همچنین می‌دانند که چقدر این مرد پرتغالی زندگی دشواری را برای رسیدن به جایگاه کنونی‌اش پشت سر گذاشته است.
سپاهان در بازی رفت مقابل الهلال نمایش تحسین‌برانگیزی داشت و حتی نیمه اول را مقابل غول عربستانی با پیروزی به رختکن رفت، با این حال در نیمه دوم با اخراج دانشگر ورق برگشت و طلایی پوشان با نتیجه ۳ بر یک زمین مسابقه را با تلخی خاص و فراموش نشدنی ترک کردند.
جبران این شکست مقابل الهلال که در آماده‌ترین فرم سالیان اخیر خود به سر می‌برد، کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد اما به هیچ وجه ماموریتی غیرممکن نیست.

1992694

در این شرایط مورایس می‌تواند به خوبی از تجربیات زندگی شخصی خود برای بیدار کردن پسرانش در بازی برگشت استفاده کند و با توجه به توانایی و مهارتی که بازیکنان سپاهان در مناطق مختلف زمین دارند، بازگشت مقابل الهلال قابل تصور خواهد بود.
پس با امید زنده شدن و زنده ماندن تیم فوتبال سپاهان در بازی مرگ و زندگی در انتظار سوت آغاز بازی برگشت و نتیجه آن می‌مانیم.

دیدگاه‌ها