کد خبر : 2003364 | 30 بهمن 1402 ساعت 21:37 | 8.6K بازدید | 18 دیدگاه

سیمئونه می‌خواهد به زور موراتا را به بازی اینتر برساند!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، می‌خواهد آلوارو موراتا کاپیتان تیمش را به دیدار مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا برساند.

سیمئونه می‌خواهد به زور موراتا را به بازی اینتر برساند!

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، آلوارو موراتا، کاپیتان تیمش و مهاجم سابق تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید را برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر در سن سیرو در لیست اصلی دعوت شدگان قرار داده است، علی‌رغم گزارش‌هایی که در هفته‌های اخیر که ادعا می‌کردند این ستاره 31 ساله اسپانیایی به دلیل مصدومیت نسبتا شدید تا چند هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. او می‌خواهد به هر قیمتی شده روی تجربه مهاجم باسابقه تیمش در لیگ قهرمانان با یووه و رئال و سابقه بازی‌اش در ورزشگاه سن سیرو حساب کند.

موراتا پس از شکست 1-0 اتلتیکو مقابل سویا در لالیگا، از ناحیه زانو دچار آسیب جزئی رباط شد و با اشک زمین را ترک کرد. با این حال، او از آن زمان تا حدی بهبود یافته و در سفر برای رویارویی با نراتزوری در روز سه‌شنبه حضور دارد، اگرچه باید دید که او نهایتا برای اتلتیکو به میدان خواهد رفت یا خیر.

1992698

گابریل پائولیستا، مدافع میانی سابق آرسنال و والنسیا نیز علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد مصدومیت و غیبتش، به تیم بازگشته است. البته انتظار می‌رود اتلتی سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان سابق چلسی و همچنین توماس لمار و مارکوس پائولو را به طور قطعی در این دیدار در ترکیب خود نداشته باشد.

دیدگاه‌ها