کد خبر : 2003372 | 30 بهمن 1402 ساعت 22:14 | 19.5K بازدید | 22 دیدگاه

لالیگا از بارسا و سویا شکایت کرد!

لالیگا یک شکایت رسمی از تیم‌های بارسلونا، سویا و کادیز به دلیل رفتار بد تماشاگرانشان در هفته بیست و چهارم لالیگا ثبت کرده است.

لالیگا از بارسا و سویا شکایت کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا به دلیل شعارهای توهین‌آمیز ثبت شده در زمین‌های تیم‌های بارسلونا، سویا و کادیز از این تیم‌ها شکایت کرده است. منظور شکایت این سازمان توهین‌های هواداران بارسلونا در بازی با گرانادا، که طرفداران اسپانیول و رئال مادرید را هدف قرار می‌داد بوده است. همچنین تماشاگران محلی در شهر سویل که در بازی سویا-اتلتیکو مادرید، علیه تیم قرمز و سفید شهر مادرید و علیه رئال شعارهای زشتی داده بودند زمینه ساز شکایت لالیگا علیه تیمشان شده‌اند.

شش حادثه در دیدار کادیز - بتیس هم توجه ماموران لالیگا را به خود جلب کرد که شامل توهین هواداران تیم میهمان یعنی بتیس به هوادارن سویا و پنج مورد شعارهای توهین‌آمیز و نژادپرستانه هواداران کادیز خطاب به تیم میهمان می‌شود که در این مورد خاص، انتظار می‌رود با محرومیتی سنگین برای کادیزی‌ها همراه شود.

1992713

لالیگا به صورت هفتگی شعار‌هایی در ورزشگاه ها را که خشونت عمومی را تحریک می‌کنند یا با محتوای توهین‌آمیز که در قانون انضباط ورزشی فدراسیون فوتبال اسپانیا و یا در قانون ملی منع خشونت جرم‌انگاری شده است را به کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا و کمیسیون مبارزه با خشونت ارسال می‌کند. این کار با هدف مبارزه با نژادپرستی، بیگانه هراسی و عدم تحمل نظر مخالف در ورزش انجام می‌شود.

دیدگاه‌ها