کد خبر : 2003391 | 30 بهمن 1402 ساعت 23:41 | 8.2K بازدید | 19 دیدگاه

مسئولیت باخت اول، دوم و سوم به عهده سرمربی است

قلعه‌نویی: این تیم لیاقت قهرمانی داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط تیم پس از حذف از جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ گفت.

قلعه‌نویی: این تیم لیاقت قهرمانی داشت

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در آغاز صحبت‌های خود گفت: با ما دو بار عذرخواهی کردیم. خیلی از بچه‌ها هم معذرت خواهی کردند. ما در این چند سال گذشته چهار بار به نیمه نهایی رفتیم. نیمه نهایی رفتن سخت است اما در این سال‌ها بابت قهرمانی نیاوردن یک بار آقای قطبی معذرت خواهی کرده و یک بار امیر قلعه نویی!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: البته ما وظیفه‌مان است که هر جا نتوانستیم، از مردم عذرخواهی کنیم. من خدا را گواه می‌گیرم بعد از بازی با ژاپن یک‌سری فیلم‌ها دیدیم که بعد از بازی با قطر واقعا ناراحت شدم که چرا یک بار دیگر نتوانستیم مردم را خوشحال کنیم. به این خاطر معذرت خواهی کردیم و دیگری اینکه مزد توانایی‌مان را نگرفتیم.

قلعه‌نویی گفت: این تیم لیاقت قهرمانی داشت اما وقتی می‌بازی، مسئولیت باخت اول، دوم و سوم به عهده سرمربی است. من در ۲۰۰۷ هم گفتم مسئولیت باخت با من است و الان هم اعلام می‌کنم وقتی که یک تیم نتیجه نمی‌گیرد، نفر اول کادرفنی مقصر است. وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، مقصر کادرفنی است. حتما مشکل داشتیم و حتما نقاط قوت هم داشتیم که از طریق آنالیز خدمت مردم عرض می‌کنم. ما وظیفه داریم جوابگوی مردم باشیم و به آنها احترام بگذاریم و اگر بتوانیم، خوشحالشان کنیم.

دیدگاه‌ها