کد خبر : 2003399 | 01 اسفند 1402 ساعت 00:09 | 37K بازدید | 23 دیدگاه

سوپر گل به کنج دروازه قهرمان ترکیه؛

علی کریمی رقیب احمد نوراللهی شد!

شوت استثنایی هافبک ایرانی کایسری اسپور پایه‌گذار برد بزرگ تیمش در ترکیه شد.

علی کریمی رقیب احمد نوراللهی شد!

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی پس از اینکه در یک مسابقه به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشت و در دیدار هفته قبل بخاطر جلوگیری از مصدومیت دوباره به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، در بازی دوشنبه شب برابر باشاک‌شهیر استانبول در جمع 11 نفر اصلی قرار گرفت و درخشان کار کرد.

هافبک ایرانی کایسری اسپور که عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته در این باشگاه داشته و جایگاه ثابتی به دست آورده، در 23 بازی قبلی در سوپر لیگ ترکیه دو گل به ثمر رسانده بود ولی این انگیزه را داشت تا عملکرد درخشانی را برابر باشاک شهیر استانبول به نمایش بگذارد که همین اتفاق هم افتاد.

تیم کایسری اسپور در حالی که دوباره علی کریمی را در ترکیب و خط میانی داشت ولی از سید مجید حسینی به دلیل مصدومیت بهره نمی‌برد، از ساعت 20:30 دوشنبه شب در هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه در ورزشگاه فاتح تریم استانبول به مصاف باشاک شهیر رده نهمی رفت.

ویدئو: 325059

کایسری اسپور که در 11 مسابقه اخیرش نمایش ضعیفی داشت و هشت شکست متوالی متحمل شده بود و در سه دیدار قبلی با حضور بوراک ایلماز در راس کادر فنی سه مساوی به دست آورد، در جدال با باشاک  شهیر با گل تماشایی علی کریمی به برتری ارزشمندی دست یافت.

شاگردان بوراک ایلماز در دیدار خارج از خانه مقابل باشاک شهیر موفق به کسب پیروزی سه بر دو شدند که در جریان این بازی، علی کریمی یک گل تماشایی به ثمر رساند.

علی کریمی در دقیقه 15 پشت محوطه جریمه باشاک شهیر صاحب توپ شد که شوت استثنایی و روی پای او به کنج دروازه رفت و گل دوم کایسری اسپور را به همراه داشت.

هافبک ایرانی کایسری اسپور با وجود اینکه از لیست نهایی جام ملت‌های آسیا بازماند، اما بخاطر عملکرد درخشان خود در عرصه باشگاهی، سه روز قبل قراردادش به مدت سه فصل دیگر تمدید شد و برابر باشاک شهیر دوباره توانایی‌هایش را نشان داد.

علی کریمی در حالی این درخشش را داشت و توانست مقابل باشاک شهیر گلزنی کند که احمد نوراللهی، دیگر هافبک ایرانی و جا مانده از تیم ملی نیز مثل او در عرصه باشگاهی مشغول درخشش و گلزنی یا پاس گل برای الوحده است.

دیدگاه‌ها