کد خبر : 2003403 | 01 اسفند 1402 ساعت 00:18 | 19.9K بازدید | 33 دیدگاه

خواکین موراتو، کارشناس آ اس:

بلینگام از امباپه و دی‌استفانو بهتر است!

خواکین موراتو، کارشناس آ اس، می‌گوید جود بلینگام بازیکن کامل‌تر و بهتری از کیلیان امباپه و آلفرد دی‌استفانو بوده است.

بلینگام از امباپه و دی‌استفانو بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، امروز رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده اند که کار انتقال امباپه به رئال مادرید تمام شده است و این بازیکن قرارداد خود را هم با کهکشانی‌ها امضا کرده است. این خبر هنوز رسمی نشده اما به نظر می‌رسد باید امباپه را رئالی در نظر گرفت. بسیاری از هواداران از چشم‌انداز بازی همزمان جود بلینگام و کیلیان امباپه بسیار هیجان زده هستند و آن را آغازی بر یک دوره طلایی دیگر در رئال مادرید می‌دانند.

خواکین موراتو در برنامه تحلیلی آ اس مدعی شده که بلینگام بازیکن بهتری از امباپه و بسیاری از اسم‌های بزرگ دیگر است: "به نظر من بلینگام در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا و از امباپه بهتر است. من او را در دورتموند و تیم ملی انگلیس دیده بودم و از قبل خوشحال بودم که قرار است به رئال برود چون بازیکنی بسیار خوب بود. اما از وقتی که وارد رئال شده تبدیل به یک موجود فرا زمینی شده و همه را غافلگیر کرده است.

بسیاری می‌گویند دی استفانو یک استاد و شعبده‌باز بود، اما من ندیده‌ام که او در دفاع شرکت کند و تکل بزند. هنوز در ذهن مردم رئال یک تیم پر از ستاره‌های گلزن است در حالی که رئال امروز اتفاقا تیمی است که بر پایه مشارکت بنا شده است. حتی در گذشته‌های دور هم بازیکنانی مثل مارادونا و رونالدینیو در بارسا بازی می‌کردند نه رئال. اگر دی استفانو را کنار بگذاریم، رئال بیشتر جای بازیکنانی مثل زین الدین زیدان است که در خدمت تیم بودند. رئال تیم تلاش و همکاری است.

بلینگام دقیقا برای همین در رئال می‌درخشد. گل‌ها را که کنار بگذاریم او همچنان حرف برای گفتن دارد. این دقیقا بازیکنی است که بیشتر از هر بازیکن دیگری به رئال می‌آید."

دیدگاه‌ها