کد خبر : 2003407 | 01 اسفند 1402 ساعت 03:47 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف سرپرست فدراسیون والیبال: تلخ و شیرین!

نشست معارفه سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران با حضور سرپرست فدراسیون برگزار شد.

اعتراف سرپرست فدراسیون والیبال: تلخ و شیرین!

به گزارش "ورزش سه"، نشست معارفه سرمربیان تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران ظهر دیروز با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون برگزار شد.

میلاد تقوی مشاور در امور اجرایی، مهدی احمدی آذر مشاور و مدیر حوزه ریاست، غلامرضا بحریه سرپرست کمیته ساحلی، کامران ذوقی دبیر کمیته، رحمان رئوفی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان ایران، آرش رامسری مربی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان، عبدالرئوف بستگانی سرمربی تیم ملی زیر 19 سال والیبال ساحلی ایران و افشین خدایاری عضو کمیته فنی ساحلی در این نشست حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه غلامرضا بحریه گزارشی کوتاه از فعالیت‌های انجام شده درخصوص برنامه کمیته ساحلی برای آمادگی هر چه بهتر تیم‌های ملی والیبال ساحلی برای حضوری موفق در رویدادهای سال ۱۴۰۳ ارائه کرد و سپس به معرفی سرمربیان تیم های ملی والیبال ساحلی پرداخت.

در ادامه مرادی سرپرست فدراسیون والیبال ضمن تشکر از تلاش‌های میلاد تقوی و غلامرضا بحریه برای پیگیری مجدانه امور مربوط به والیبال ساحلی، گفت: کار کردن با تیم ملی در هر کسوتی و بودن در تیم ملی در هر کسوتی یک افتخار برای هر فردی است.

وحید مرادی با تاکید بر این‌که همه با تجربه‌های والیبال ساحلی در کمیته مربوط گردهم آمده‌اند که تجربه خوبی دارند، تصریح کرد: معتقدم شانس موفقیت والیبال ساحلی ایران خیلی بیشتر از سالنی است و فاکتورهای موثر برای موفقیت در ساحلی کاملا روشن هست.

وی ادامه داد: اگر تمرینات در تیم‌های ملی هدفمند باشد و ملی‌پوشان از لحاظ بدنی به مرز حداکثر آمادگی برسند، تردید نکنید موفق می‌شویم. باید به صورت ویژه روی بحث استقامت، سرعت و قدرت بازیکنان کار کنید.

سرپرست فدارسیون والیبال خطاب به سرمربیان تیم‌های ملی گفت: اردوها را منظم برگزار کنید تا بتوانیم نتیجه بگیریم و فدراسیون در حد توانایی خود از تیم‌های ملی حمایت خواهد کرد.

تیم‌های ملی والیبال ساحلی بزرگسالان ایران مرحله نهایی انتخابی المپیک را در پیش رو دارند و تیم‌های ملی زیر 19 سال باید در قهرمانی آسیا به میدان بروند.

گفتنی است تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران با کسب مقام قهرمانی مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای مرکزی که در کشور بنگلادش برگزار شد، مستقیما به مرحله سوم و نهایی انتخابی قاره کهن آسیا راه یافتند.

دیدگاه‌ها