کد خبر : 2003421 | 01 اسفند 1402 ساعت 00:55 | 37.1K بازدید | 11 دیدگاه

دیگر کسی جرئت ندارد ستاره یونایتد را دست بیندازد!

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، مدعی شده که "شوخی‌های گسترده با گل نزدن راسموس هویلوند" به پایان رسیده است.

دیگر کسی جرئت ندارد ستاره یونایتد را دست بیندازد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 21 ساله در پیروزی روز یکشنبه 2-1 یونایتد مقابل لوتون در کنیلورث یک گل به ثمر رساند تا تعداد گل های خود را در 6 بازی اخیر به 7 برساند.

ملی پوش دانمارکی از زمانی که اولین گل خود را در لیگ برتر در این فصل در روز باکسینگ دی مقابل استون ویلا به ثمر رساند، در تمامی بازی های لیگ برتر بعد از آن گلزنی کرده است.

قبل از آن به شکلی مورد انتظار، قرارداد 90 میلیون یورویی او مورد انتقاد - و تمسخر - قرار گرفت و موضوعی برای تحقیر سیاست‌های نقل و انتقالاتی یونایتد شده بود. با این حال، با مجموعه‌ای از نتایج چشمگیر تیم، فردیناند معتقد است که هواداران اکنون شاهد کیفیتی که باشگاه از ورود او از آتالانتا وعده داده بود بوده اند.

1992771

فردیناند، مدافع سابق محبوب یونایتد، امروز در X نوشت: "شوخی‌ها با گلزنی هویلوند تمام شد... پسر من حسابی سرحال است!" 
او بعد از آن در پادکست "وایب ویت فایو" هم گفت: "او با اعتماد به نفس شده و آرامش دارد. اکنون شانس‌های گلزنی همه‌اش به او می‌رسد و او دیگر برای توپ دست و پا نمی‌زند. بدنش سفت و پر استرس نیست؛ می‌توانید ببینید که او آرام است. گلی که با ضربه سینه زد همین را نشان می‌دهد. گل کردن چنین توپ نامتعادلی خونسردی می‌خواهد. فشار زیادی روی او وجود داشت و این پسر همه‌اش را کنار زده است. چشم نواز است."

دیدگاه‌ها