کد خبر : 2003423 | 01 اسفند 1402 ساعت 06:30 | 22.1K بازدید | 27 دیدگاه

لوکا دانچیچ:

رئال برای بردن چمپیونزلیگ نیازی به امباپه ندارد!

لوکا دانچیچ، ستاره سابق بسکتبال رئال مادرید، می‌گوید این باشگاه حتی بدون کیلیان امباپه هم عناوین چمپیونزلیگ را به‌دست خواهد آورد.

رئال برای بردن چمپیونزلیگ نیازی به امباپه ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به اتمام می‌رسد. همان‌طور که در روزهای گذشته اعلام شد، او قصد تمدید قراردادش با باشگاه پاریسی را ندارد و به پایان دورانش در این تیم رسیده است.

بر اساس اعلام اکثر رسانه‌های معتبر، او پس از کش و قوس‌های فراوان در فصل آینده به رئال مادرید خواهد پیوست و به همه گمانه‌زنی‌ها در این مورد پایان می‌دهد.

به دنبال همین اخبار، افراد مختلفی در روزهای گذشته نظراتشان را درباره حضور کیلیان امباپه در رئال اظهار و پیش‌بینی کرده‌اند که سرنوشت این فوق ستاره فرانسوی در مادرید چگونه خواهد بود.

1992772

یکی از این افراد، لوکا دانچیچ است. او مدتی را در تیم بسکتبال رئال مادرید گذرانده و با بازیکنان تیم فوتبال هم رابطه نزدیکی دارد. او در مصاحبه‌ای درباره پیوستن امباپه به رئال گفت: «بله اخبار را می‌خوانم و می‌دانم که امباپه نزدیک رئال است. او در مادرید می‌تواند جام‌های معتبری مانند چمپیونزلیگ را ببرد. برایش خوشحالم. البته حتی اگر این انتقال رخ ندهد هم رئال مشکلی نخواهد داشت. رئال با و بدون امباپه می‌تواند چمپیونزلیگ‌های بیشتری ببرد و عدم حضور او چیز از بزرگی باشگاه کم نخواهد کرد.»

دیدگاه‌ها