کد خبر : 2003428 | 01 اسفند 1402 ساعت 07:13 | 46.3K بازدید | 24 دیدگاه

بارسا به خاطر بی‌پولی پدیده‌اش را از دست می‌دهد!

باشگاه بارسلونا اگر ناچار شود الخاندرو بالده که از آکادمی لاماسیا به تیم اصلی رسیده است را در تابستان خواهد فروخت.

بارسا به خاطر بی‌پولی پدیده‌اش را از دست می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا احتمالاً در تابستان امسال مجبور می شود یکی دو مورد از بازیکنان باکیفیت خود را به پول نقد تبدیل کند. گفته می‌شود رونالد آرائوخو و فرانکی دی یونگ گزینه‌های اصلی جدایی هستند. با این حال، یکی از گزینه‌های غافلگیرکننده‌ای که برای انتقال پیشنهاد شده است، الخاندرو بالده است.

بالده، 20 ساله، فصل گذشته به جوردی آلبا ترجیح داده شد و پست اصلی دفاع کناری را در ترکیب اصلی بارسلونا به دست آورد، اما پس از تغییر سبک و فرم تیم، در این فصل او هم افت کرده است. در ژانویه امسال، او به سختی مصدوم شد و تا پایان فصل از میادین دور خواهد ماند.

1992779

به گفته متئو مورتو در بریفینگ دیلی، بالده احتمالاً در تابستان امسال پیشنهاداتی خواهد داشت، و در حالی که او تاکید کرد که هنوز هیچ چیز خاصی در راه نیست: "خورخه مندز می‌داند چگونه این موقعیت‌ها را مدیریت کند."

اگر بارسلونا در فروش اهداف اصلی نقل و انتقالاتی خود دچار مشکل شود، ممکن است از سر ناچاری بالده را به فروش برساند. منچسترسیتی تابستان گذشته به او علاقه داشت و علی‌رغم اینکه این ستاره جوان به عنوان آینده بارسلونا در پست دفاع چپ توصیف می‌شود، او به بهترین فرمی که در سال گذشته به آن رسیده بود، در این فصل دست پیدا نکرد.

دیدگاه‌ها