کد خبر : 2003481 | 01 اسفند 1402 ساعت 12:33 | 13.4K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

برنامه ژاوی برای مهار دو ستاره ترسناک ناپولی

ژاوی تمام مهره‌های دفاعی باتجربه خود را در بازی فردا برابر ناپولی روانه میدان خواهد کرد.

برنامه ژاوی برای مهار دو ستاره ترسناک ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در زمین ناپولی یک بازی بسیار حساس پیش رو دارد. شرایط هر دو تیم در لیگ‌های اسپانیا و ایتالیا خوب نیست و برای آنها لیگ قهرمانان اهمیتی مضاعف دارد. بارسا در لالیگا در رتبه سوم قرار دارد و اوضاع ناپولی با قرارداشتن در رده نهم اسفبار است.

1984897

طبق گزارش موندودورتیوو، ژاوی بارسا را فردا با سیستم 3-4-3 به زمین خواهد فرستاد. در مقایسه با بازی اخیر مقابل سلتا، ژاوی چند تغییر عمده ایجاد خواهد کرد. 

کوبارسی 17 ساله روی نیمکت خواهد نشست و به جای او اینیگو مارتینز 32 ساله فیکس خواهد بود. اینیگو برابر سلتا کار را از روی نیمکت شروع کرد و بین دو نیمه جای آرائوخوی مصدوم را گرفت.

1831196

تغییر دیگر، بازگشت گوندوگان به ترکیب ثابت خواهد بود. ژاوی به ستاره آلمانی در بازی قبلی استراحت داده بود چرا که او 36 بازی متوالی در میدان حضور داشت. برای مهار ویکتور اوسیمن و کواراتسخلیا، ژاوی تمام مهره‌های دفاعی دیگر خود را نیز در زمین خواهد داشت: ژول کنده، آرائوخو و ژوائو کانسلو.

قرار شده کریستنسن نیز به روال سه بازی اخیر بارسا در پست هافبک دفاعی بازی کند. در خط حمله نیز مثلث لوا، یامال و رافینیا را شاهد خواهیم بود و ویتور روکه روی نیمکت می‌نشیند.

دیدگاه‌ها