کد خبر : 2003483 | 01 اسفند 1402 ساعت 12:46 | 51.7K بازدید | 4 دیدگاه

مجوز حضور در المپیک

معضل بزرگ کیلیان امباپه پس از انتقال به رئال

قرارداد کیلیان امباپه با رئال مادرید نهایی شده و بر سر مسائل مالی نیز دو طرف توافق کرده‌‍اند اما مسئله حضور او در المپیک همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

معضل بزرگ کیلیان امباپه پس از انتقال به رئال

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا با اطمینان می‌گویند که رئال و امباپه به توافق نهایی رسیده‌اند و ستاره فرانسوی قراردادش را امضا نیز کرده است. روی مسائل مالی بین دو طرف توافق کامل وجود دارد و رئال بر سر تقدیم 80 درصد حق تصویر به بازیکن نیز تسلیم شده اما مورد حضور امباپه در المپیک پاریس هنوز مبهم است.

1992484

در فرانسه اصرار به حضور امباپه در بازی‌های المیک را دارند و حتی دوم ژانویه اکیپ نوشت که بحث پرچمدار شدن امباپه در المپیک نیز مطرح است. 

تیم فوتبال المپیک فرانسه می‌تواند از سه بازیکن بالای 23 سال استفاده کند که قرار شده رافا واران، گریزمان و امباپه باشند. تیری آنری، مربی تیم المپیک فرانسه، روی امباپه حساب ویژه‌ای باز کرده ولی مشخص نیست رئال به او اجازه خواهد داد یا خیر.

فوتبال المپیک در تقویم رسمی فیفا نیست و باشگاه‌ها مختارند تا بازیکنانش را در اختیار تیم المپیک قرار بدهند یا خیر. رئال خاطره‌ای تلخ در مورد دنی سبایوس دارد که سه سال قبل به تیم فوتبال المپیک اسپانیا رفت و مصدوم برگشت.

امباپه بین 14 ژوئن تا 14 جولای در اختیار تیم ملی فرانسه برای یورو 2024 خواهد بود و بعد از دو هفته باید به تیم  المپیک برود. درست در زمانی که رئال تمرینات پیش فصل خود را شروع کرده است. در واقع امباپه فرصت استراحت نخواهد داشت و نگرانی رئال کاملا منطقی است. 

این تنها مشکل امباپه بعد از انتقال به رئال خواهد بود و باید دید در مورد آن به توافق می‌رسند یا خیر.

دیدگاه‌ها