کد خبر : 2003491 | 01 اسفند 1402 ساعت 13:19 | 19.8K بازدید | 17 دیدگاه

تأیید شد: طارمی قطعا برابر آرسنال غایب است

روزنامه اوجوگو پرتغال نیز تأیید کرد که مهدی طارمی در دیدار برابر آرسنال حضور نخواهد داشت.

تأیید شد: طارمی قطعا برابر آرسنال غایب است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه پورتو به صورت رسمی از مصدومیت مهدی طارمی خبر داد. آنها در وب سایت رسمی خود نوشتند که بازیکن ایرانی از ناحیه ران پای راست دچار آسیب دیدگی شده و وضعیت او امروز توسط کادرپزشکی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حالا روزنامه اوجوگو در خبری تأیید کرده که طارمی نمی‌تواند تیمش را در بازی با آرسنال همراهی کند ولی این امیدواری وجود دارد که او بتواند تیمش را در مسابقه بعدی مقابل ژیل ویسنته همراهی کند.

این روزنامه نوشته است: 
دو روز قبل از دیدار با آرسنال، سرجیو کونسیسائو اخبار ناخواسته‌ای دریافت کرد. طارمی در تمرین روز گذشته از ناحیه ران پای راست آسیب دید و پس از ارزیابی مجدد، غیبت او در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شد.

یک شکست برای اف سی پورتو در راه آماده سازی خود برای یک مسابقه بسیار مهم و یک سردرد جدید برای مربی اژدها که قبلاً زیدو سانوسی را به دلیل پارگی رباط زانوی پای چپ در بازی با آمادورا از دست داده بود.

با مصدومیت مهدی، این یک عقبگرد بزرگ در حساب‌های کونسیسائو است. او روز شنبه در دیدار برابر استرلا روی نیمکت بود و به استراحت پرداخت تا با نفسی تازه وارد دوئل با توپچی‌ها شود اما مشکل عضلانی او را از ترکیب تیم کنار می‌گذارد.

با این حال، سناریو خیلی بد نیست چرا که این مصدومیت جدی نخواهد بود و اگرچه او در بازی فردا غایب است، اما طارمی را از بازگشت به مسابقات لیگ و دیدار روز یکشنبه در خانه ژیل ویسنته محروم نم‌ کند. شک و تردید تنها پس از این مسابقه برطرف خواهد شد.

این بازیکن ایرانی که در طول ماه ژانویه و روزهای اول فوریه به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا از ترکیب پورتو دور بود، در دقیقه 68 دیدار برابر آروکا وارد زمین شد که آبی و سفیدها در آن مسابقه شکست خوردند.

بلافاصله پس از آن، سفر او به میلان برای انجام معاینات پزشکی در اینتر به تعویق افتاد، وضعیتی که حتی منجر به اظهارنظرهای سرجیو کونسیسائو شد. او گفت: من کارمند فرودگاه نیستم و نمی‌دانم منتظر کدام هواپیما بوده‌اید. طارمی تا ژوئن با پورتو قرارداد دارد و به قراردادش احترام می‌گذارد. او سخت کار می‌کند و پس از بازگشت به پرتغال، او حتی نخوابید و فورا خودش را به تیم معرفی کرد. او با وجود این‌که می‌دانست قرار نیست یک ثانیه هم بازی کند، به خوبی تمرین کرد.

دیدگاه‌ها