کد خبر : 2003494 | 01 اسفند 1402 ساعت 13:28 | 33.4K بازدید | 18 دیدگاه

بعد از 6 برد بدون جود

رئال سرانجام غیبت فوق ستاره را حس کرد

رئال مادرید بالاخره متوجه شد بازی بدون جود بلینگام می‌تواند برایش گران تمام شود.

رئال سرانجام غیبت فوق ستاره را حس کرد

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در بازی برابر خیرونا از ناحیه مچ پا مصدوم شد. ستاره انگلیسی در دیداری که رئال برتری قاطع 4-0 را ثبت کرد، دبل کرده بود اما او به دلیل مصدومیت تعویض شد و در دو بازی اخیر برابر لایپزیش و رایووایه‌کانو غایب بود. جود به دو بازی پیش رو برابر سویا و والنسیا نیز نخواهد رسید اما احتمالا تا بازی برگشت برابر لایپزیش (16 اسفند) ریکاوری خواهد کرد.

رئال تا قبل از بازی با رایو هر 6 بازی بدون جود بلینگام را پیروز شده بود اما بالاخره امتیاز داد. در زمین سخت و دشوار رایو، رئال 1-1 متوقف شد در حالی که با حضور جود شانس پیروزی‌اش افزایش می‌یافت.

1992852

اولین بازی که در آن مرد انگلیسی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد، در برنابئو، مقابل لاس پالماس، در 27 سپتامبر بود: پیروزی مادریدی‌ها با نتیجه 2-0. بازی بعدی، در لیگ قهرمانان، 8 نوامبر برابر براگا: پیروزی با سه گل.

او همچنین در پیروزی یک بر سه بعدی مقابل آراندینا در کوپا دل ری به میدان نرفت و حتی بازی برگشت لالیگا مقابل لاس پالماس را به همراه یک بازی دیگر (برابر والنسیا) به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از دست داد. رئال والنسیا را با 5 گل برد و لاس پالاماس را 1-2 شکست داد. سه‌شنبه گذشته جود مقابل لایپزیش هم غایب بود و رئال بدون او و با نبوغ براهیم 0-1 پیروز شد.

بلینگام در 29 بازی رسمی برای رئال 20 گل زده و هشت پاس گل داده است تا روی 28 گل تیمش اثر مستقیم داشته باشد.

دیدگاه‌ها