کد خبر : 2003543 | 01 اسفند 1402 ساعت 17:24 | 30.8K بازدید | 24 دیدگاه

مهدی عبدی - پرسپولیس، مهاجم طردشده علیه خاستگاه

مهدی عبدی فردا اولین بازی خود مقابل تیم خودش را برگزار خواهد کرد.

مهدی عبدی - پرسپولیس، مهاجم طردشده علیه خاستگاه

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس در شرایطی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که چند بازیکن سابقش را در ترکیب تیم حریف مقابل خود خواهد دید.

مهمترین و جدیدترین بازیکنی که از پرسپولیس به تراکتور رفته مهدی عبدی است که به صورت قرضی در تیم تبریزی حضور دارد و حالا اولین بازی خود مقابل پرسپولیس را تجربه خواهد کرد.

جالب اینکه عبدی در بازی رفت دو تیم پیراهن پرسپولیس را به تن داشت و در تبریز هم حاضر بود اما در آن مسابقه به میدان نرفت و درست بعد از آن دیدار بود که این مهاجم ماندرانی به تراکتور پیوست.

عبدی که طی نیم فصل اول طی 13 بازی 5 بار برای این تیم گل زده در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که از تیم امید این باشگاه به تیم اصلی رسید و بعد از آن با گلزنی در دربی سال 98 به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد.

عبدی طی چهار سال حضور در پرسپولیس شرایط پرنوسانی را پشت سر گذاشت و فصل گذشته خیلی کم به میدان رفت و یحیی گل‌محمدی اعتمادش به او را از دست داده بود.

با این وجود بعد از جدایی عبدی از پرسپولیس تا همین امروز بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس در مصاحبه‌های خود تاکید کردند که با توجه به مشکلات خط حمله باشگاه و یحیی گل‌محمدی نباید این بازیکن را از دست می‌دادند.

عبدی در بازی‌های تدارکاتی تراکتور در تعطیلات زمستانی تنها یک گل مقابل وایله دانمارک به ثمر رساند و باید دید در ترکیب اصلی تیمش مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت یا نه.

اوسمار فصل قبل مربی عبدی بوده و حتما در ابتدای مسابقه به طرفش خواهد رفت اما با غیبت تماشاگران در این بازی این مسابقه حال و هوای متفاوتی برای مهاجم قائمشهری تی‌تی‌ها خواهد داشت. به نظر می‌رسد اگر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حضور داشتند، عبدی از سوی آنها تشویق می‌شد و طبیعتا چنانچه این بازیکن دروازه پرپسولیس را باز کند غیر از اینکه حسرت مضاعف هواداران تیم سابقش را برخواهد انگیخت خوشحالی نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها