کد خبر : 2003575 | 01 اسفند 1402 ساعت 19:53 | 65.1K بازدید | 32 دیدگاه

لهجه شیرین یزدی و گفت‌وگوی ویژه دو دروازه‌بان ساحلی؛

رفیق‌بازی نکردم، سینما نرفتم و در جام جهانی گل زدم!

بعد از پیروزی دلچسب ساحلی‌بازان کشورمان مقابل تاهیتی، دو دروازه‌بان درخشان کشورمان گفت‌وگوی جذابی با دوربین فیفا داشتند.

رفیق‌بازی نکردم، سینما نرفتم و در جام جهانی گل زدم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درحالی شب گذشته موفق به پیروزی برابر تاهیتی شد که در ابتدا با دو گل از این تیم عقب افتاده بود و در ادامه درخشش دو دروازه‌بان کشورمان، امیر میرجلیلی و حمید بهزادپور باعث بازگشت شگفت انگیز تیم ملی کشورمان در این مسابقه شد. دو دروازه‌بانی که 3 گل از 5 گل کشورمان را وارد دروازه حریف کردند.

این دو ستاره کشورمان بعد از برد مقابل تاهیتی با لهجه شیرین یزدی مقابل دوربین فیفا قرار گرفتند و در خصوص این مسابقه صحبت کردند. امیر میرجلیلی در ابتدای این گفت‌وگو به شیرینی می‌گوید: جنگیدیم و بردیم (صورت بهزادپور را می‌بوسد) همین. از 14 سالگی فوتبال ساحلی را شروع کردم، 10 سال است بازی می‌کنم. تفریح نکردم، سینما نرفتم، رفیق بازی نکردم و الان هم اولین گل جام جهانی‌ام را زدم. مبارک همه مردم ایران و خانواده عزیزم.

در ادامه بهزادپور می‌گوید: مبارک 85 میلیون ایرانی، دم همتون گرم، انرژی مثبت مردم ایران که پای تلویزیون نشستند به ما رسیده. خیلی کار کردیم، هر جا به در بسته بخوریم ما گلرها می‌آییم جلو و کار را تمام می کنیم. (او هم صورت میرجلیلی را می‌بوسد)

دیدگاه‌ها