کد خبر : 2003582 | 01 اسفند 1402 ساعت 20:30 | 9.1K بازدید | 9 دیدگاه

سنگاپور، سد محکم قبل از صعود به 16 تیم برتر دنیا؛

رونمایی از حریف جدید پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی

پینگ‌پنگ‌بازان ایران برای صعود به جمع ۱۶ تیم برتر دنیا به مصاف سنگاپور خواهند رفت.

رونمایی از حریف جدید پینگ‌پنگ‌بازان ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، قرعه‌کشی مرحله حذفی مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان برگزار شد و مردان تنیس روی میز ایران که با کسب عنوان سومی گروه هشتم پای به مرحله حذفی گذاشتند با سنگاپور دیدار خواهند کرد.

سنگاپور که در گروه هفتم پس از اسلوونی در جایگاه دوم قرار گرفت حریف ایران برای رسیدن به جمع ۱۶ تیم برتر دنیاست.

ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران برای صعود تاریخی و کسب سهمیه تیمی المپیک ۲۰۲۴ پاریس ابتدا سنگاپور را باید از پیش‌رو بردارند و پس از آن برای صعود به جمع ۸ تیم برتر دنیا و المپیک دیگر مسابقه خود را با پیروزی پشت بگذارند و سهمیه تیمی المپیک را کسب کنند.

در دیگر دیدارهای این مرحله، رومانی تیم دوم گروهی که ایران در آن قرار داشت به مصاف انگلیس خواهد رفت، صربستان با چین تایپه مصاف خواهد کرد، هنگ‌کنگ و اتریش به مصاف هم می‌روند، هند و قزاقستان با هم دیدار خواهند کرد، مجارستان و دانمارک به مصاف هم می‌روند. چک و لهستان باهم مسابقه خواهند داد و در آخرین بازی این مرحله برزیل و کرواسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مسابقه ایران و سنگاپور در مرحله یک شانزدهم پایانی مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان از ساعت ۷ صبح فردا (چهارشنبه) به وقت تهران بر روی میز شماره یک برگزار خواهد شد.

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران با ترکیب نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، محمد موسوی، متین حیدری و با هدایت جمیل لطف‌الله نسبی در این مسابقات حاضر است.

پینگ‌پنگ‌بازان کشورمان با کسب پیروزی مقابل تایلند و مصر و شکست مقابل پرتغال و رومانی در گروه هشتم در مکان سوم قرار گرفتند و راهی مرحله حذفی شدند.

دیدگاه‌ها