کد خبر : 2003594 | 01 اسفند 1402 ساعت 21:38 | 17.1K بازدید | 69 دیدگاه

الهلال امسال هم پرافتخارترین تیم آسیا می‌ماند!

با حذف پوهانگ استیلرز، الهلال حداقل امسال را پرافتخارترین تیم آسیا می‌ماند.

الهلال امسال هم پرافتخارترین تیم آسیا می‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از امروز آغاز شد که طی آن تیم‌های شاندونگ لیونگ چین و چونبوک موتورز کره جنوبی موفق شدند با کسب پیروزی در دو بازی رفت و برگشت راهی مرحله بعد شوند.

در یکی از این دیدارها، پوهانگ استیلرز که در بازی رفت برابر چونبوک با نتیجه دو بر صفر شکست خورده بود، نتوانست از فرصت میزبانی استفاده کند و پس از تساوی یک – یک، در مجموع با حساب سه بر یک شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

بدین ترتیب الهلال این فرصت را دارد تا با کسب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها، فاصله خود را با دیگر تیم‌های قهرمان لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهد و حتی اگر این اتفاق رخ ندهد، آنها حداقل تا فینال دوره بعدی پرافتخارترین تیم آسیایی محسوب می‌شوند.

نماینده عربستان با چهار بار عنوان قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌ها و لیگ قهرمانان آسیا، بالاتر از پوهانگ استیلرز کره جنوبی و اوراوا ردز دیاموند ژاپن قرار دارد که این دو تیم موفق شده‌اند سه بار عنوان قهرمانی قاره را کسب کنند.

1993019

تیم اوراوا ردز که مدافع عنوان قهرمانی بود، در همان مرحله گروهی حذف شد و پوهانگ نیز امروز حذف شد تا این تیم نتواند به چهار قهرمانی الهلال برسد و تیم عربستانی به تنهایی پرافتخارترین تیم آسیا لقب بگیرد.

ضمن اینکه در این جدول که توسط رسانه‌های عربستانی منتشر شده، استقلال با کسب دو قهرمانی آسیا، در میان تیم‌های پرافتخار آسیا حضور دارد.

دیدگاه‌ها